معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد؛

ثبت روزانه 4 هزار نفر در سامانه سیب

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از ثبت روزانه اطلاعات 3 تا 4 هزار نفر در سامانه سیب خبر داد.

ثبت روزانه 4 هزار نفر در سامانه سیببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جلال‌الدین امیری  با اشاره به ثبت نام افراد در سامانه یکپارچه بهداشت(سیب)، اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر مشکلی در خصوص ثبت نام وجود ندارد و اطلاعات قریب به یک‌میلیون و 600 هزار نفر ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه روزانه اطلاعات 3 تا 4 هزار نفر در سامانه ثبت می‌شود، گفت: اکنون آنچه برای ما مهم بوده گرفتن خدمت از سوی مردم است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه امیدواریم مردم برای نخستین خدمت به ما مراجعه کنند چراکه معمولا فردی که برای بار نخست مراجعه می‌کند بار دیگر نیز مراجعه خواهد کرد، افزود: معمولاً مردم بالای شهر به دلیل مراجعه به مطب‌های خصوصی احساس نیاز به دریافت خدمات مراکز جامع سلامت نمی‌کنند در حالی که خدمات رایگان بوده و بسته خدمتی ما هیچ جایی عرضه نخواهد شد.

وی با اشاره به اجرای برنامه سلامت بهورزان در استان، خاطرنشان کرد: طبق برنامه متمرکز در حال ارزیابی سلامت یک‌هزار و 384 بهورز شاغل در استان هستیم.

امیری با بیان اینکه بهروزان به عنوان نیروی‌های خط مقدم حوزه بهداشت در روستاها فعالیت می‌کنند که وزارت بهداشت توجه خاصی به سلامت این افراد داشته است، افزود: پروژه بلندمدتی در این راستا در حال اجرا بوده و قرار است در یک برنامه 20 ساله آزمایش‌ها، شرح حال و... پیگیری شود.

وی با بیان اینکه این برنامه دو روز پیش رسماً در استان آغاز شد، گفت: با حضور مسوولانی از وزارت بهداشت در این مراسم اقدامات صورت گرفته در استان مورد تایید قرار گرفت و حتی مطرح شد برنامه همدان قابل آموزش برای سایر استان‌هاست.

انتهای پیام / خ 

ثبت اطلاعات بیش از 3هزار نفر در سامانه  سیب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار