میراحمدی مطرح کرد:

هفته دفاع مقدس، گنجینه کشور است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دفاع مقدس از نظر درجات ایمانی و فرهنگی از بهترین روزهای کشور بشمار می رود و هفته گرامیداشت آن نیز یک گنجینه است.

هفته دفاع مقدس گنجینه کشور استبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام میراحمدی رئیس نهاد رهبری در دانشگاه امیرکبیر در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این دانشگاه گفت: به تدبیر مقام معظم رهبری دفاع مقدس و هفته گرامیداشت آن یک گنجینه برای کشور بشمار می رود.

وی افزود: از روزهای آغازین دفاع مقدس تا امروز و تا اتصال انقلاب اسلامی به ظهور امام عصر(عج) از گنجینه دفاع مقدس استفاده خواهیم کرد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیان کرد: حادثه جنگ تحمیلی برای هر کشوری به وجود می آمد آن کشور با مشکل مواجه شد اما رهبری، مردم و شهدا توانستند این تهدید را به فرصت تبدیل کنند.

میراحمدی عنوان کرد: ما از تحریم و جنگ استقبال نمی کنیم اما اگر جنگ یا تحریم بر ما تحمیل شود به بهترین شکل از آن استفاده می کنیم چراکه این درس امام حسین (ع) است.

وی یادآورشد: ما هیچ استقبالی از جنگ نکردیم اما هرکسی به این مرز و بوم چشم طمع دوخت، مردم با تکیه بر فرهنگ عاشورا جلو دشمنان ایستادند و نگذاشتند به یک وجب از خاکمان تعرض شود.

انتهای پیام/

 

اظهارات رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مورد هفته دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.