وقتی متولی ورزش، کارشناس ورزشی ندارد

اداره ورزش و جوانان منوجان از جمله ی اداراتیست که علی رغم داشتن ظرفیت و پتانسیل ویژه در زمینه ی ورزش، متأسفانه فاقد کارشناس ورزشی در بخش آقایان و بانوان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و 16 سال از شهرستان بودن منوجان می‌گذرد، اما هنوز اداره ورزش و جوانان شهرستان منوجان کارشناس ورزش در بخش بانوان و آقایان ندارد.

 از طرفی، نصف جمعیت هر جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند و اکنون تحمل این همه بی‌مهری در حق بانوان منوجانی آسان نیست.

حضور تیم فوتسال بانوان منوجانی در لیگ دسته یک کشور

رشته فوتسال بانوان شهرستان منوجان از سال 91 آغاز به فعالیت کرد و در این مدت کوتاه توانست، دو دوره میزبانی این مسابقات، دو قهرمانی و یک مقام سومی را کسب کند و در سال گذشته نیز به لیگ دسته یک کشوری صعود کرد که با ابراز تأسف، هیچ حمایتی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان نسبت به آن‌ها صورت نگرفت.

شهرستان منوجان از ظرفیت ورزشی بالایی برخوردار است، به طوری که مستعدترین شهرستان استان از نظر ورزشی محسوب می شود، ورزشکاران این شهرستان در هر رشته ورزشی حتی برای نخستین‌بار حضور پیدا کنند، صاحب مقام می‌شود، از جمله ی اینها می توان به نخستین حضور بانوان منوجانی در المپیاد استانی اشاره کرد که توانستند، قهرمان فوتسال در المپیاد استانی شوند، یا در مسابقات نوجوانان فوتبال استان شرکت کردند و نایب قهرمان شدند.

هیچ رئیس هیأت استانی به جز، حاج جعفری به این شهرستان نیامده است

حسین اوژند، رئیس هیأت فوتبال شهرستان منوجان گفت: از سال 88 تا سال 92 نیروی افتخاری این اداره بوده ام و از سال 92 تاکنون مسئول هیأت فوتبال این شهرستان هستم.

وی افزود: تاکنون هیچ رئیس هیأت استانی به جز حاج‌جعفری، رئیس هیأت فوتبال استان از این شهرستان بازدیدی نداشته است و حتی مدیران کل ورزش و جوانان هم برای افتتاح یک سالن در حد یک ساعت در دوره مدیریتشان در این شهرستان حضور پیدا نکرده اند.

حضور تیم فوتبال مردان منوجانی در لیگ دسته سه کشور

اوژند به ظرفیت های ورزشی شهرستان منوجان در دیگر رشته های ورزشی اشاره و تصریح کرد: به غیر از تیم فوتسال بانوان، تیم فوتبال شهرداری منوجان از جنوب کرمان نیز در لیگ‌دسته سه کشور حضور پیدا می کند .

وی خواستار توجه بیشتر مسئولان ذیربط به ورزش این شهرستان شد.

و اکنون طرح عدالت ورزشی نقطه امیدی برای ورزش شهرستان منوجان است تا با اجرای آن، ورزش این شهرستان مستعد، جایگاه اصلی خود را پیدا کند چرا که بر اساس این طرح، دورترین نقاط استان نیز از امکانات ورزشی بهره‌مند می شوند.

به امید آن روز.

انتهای پیام /ب

گزارش از طالب گل افشان

ورزش منوجان منتظر اجرای طرح عدالت ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.