بروجردی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پاسخ ادعای واهی ترامپ درباره ایران تنها یک پوزخند است/ آمریکا بهترین نمونه تروریسم دولتی

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آمریکایی‌ها بهترین نمونه تروریسم دولتی هستند و اتهام‌های آنها به کشورمان را تنها باید با یک پوزخند پاسخ داد.

ئئعلاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به ادعای رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از تروریست در منطقه گفت: جهانیان امروز به خوبی مطلعند که دولت آمریکا نماد حمایت از تروریست‌هاست.

وی ادامه داد: آمریکا در مقاطع مختلف تاریخی از  بسیاری گروه‌های خودساخته تا داعش حمایت کرده و در حقیقت برای نجات آنها در تحولات سوریه و عراق نقش‌آفرینی کرده‌ است.

نماینده مردم بروجرد اظهار کرد: آمریکایی‌ها بهترین نمونه تروریسم دولتی و حامی تروریست‌ها هستند و با این‌گونه اظهارنظرها بیشتر فرافکنی می‌کنند.

بروجردی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران کشوری است که با دعوت دولت‌های عراق و سوریه در خط مقدم مبارزه با گروه‌های تروریستی در این دو کشور حضور داشته و شهید داده است، بیان داشت: این اتهام‌ها به کشورمان را تنها باید با یک پوزخند پاسخ داد زیرا ادعایی واهی و کاملا بی‌ارزش است.

وی ادامه داد: لحن آقای ترامپ درباره نابودی کشور مستقل عضو سازمان ملل مانند کره شمالی با استفاده از بمب اتمی تاسف‌آور است و این اظهارات یعنی آنکه آمریکایی‌ها این قدر نسبت به استفاده از بمب اتمی اظهار نگرانی می‌کنند که خودشان این کشور را تهدید به نابودی با استفاده از بمب اتمی کرده‌اند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: ارزیابی همه محافل سیاسی جهان و روسای کشورهای حاضر در زمان سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل کاملا منفی بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۰۶ مهر ۱۳۹۶
ما ملتمون اونقدر مقتدر و با درک و شعور هست که ۴تا امثال ترامپ را سر عقل بیاره
آخرین اخبار