امشب؛

همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس در زاهدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس در قالب اجرای نمایش فضای باز برجک ۳۷ در زاهدان برگزار می شود.

همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس در زاهدان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب  گفت: دفاع مقدس طلای ترین دوران انقلاب است که پرداختن به زوایای پیدا و پنهان آن در جامعه احساس می شود.

 وی با بیان اینکه هنر بهترین ابزار برای به تصویر کشیدن رشادتمردهای رزمندگان اسلام است، افزود: فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به منظور ارج گذاشتن به مقام شهدا، ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس امشب اقدام به برگزاری همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس در قالب اجرای نمایش فضای باز برجک 37 در محوطه مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان می کند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد: انصاری مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران و ماشاالله شاهمرادی زاده بازیگر و کارگردان سینما مهمان ویژه این مراسم هستند.

 مسگرانی گفت: شعر خوانی، خاطره گویی یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران و رزمندگان هنرمند از جمله برنامه های جانبی این همایش است.

 وی در ادامه از برگزاری یازدهمین سوگواره و تعزیه خوانی سنتی امام حسین علیه السلام در شهرستان زهک خبر داد و گفت: تعزیه خوانی ریشه در فرهنگ مردم سیستان دارد که همواره در ایام محرم در این خطه از کشورمان به صورت خودجوش پاس داشته می شود.

انتهای  پیام/ع

بزرگداشت هفته دفاع مقدس در زاهدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار