سرمربی تیم الهلال عربستان:

برتری خود را به پرسپولیس در زمین اثبات می کنیم

رامون دیاز گفت: بازی سختی برابر پرسپولیس داریم اما برتری خود را به این تیم در زمین اثبات می کنیم.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ رامون دیاز، سرمربی الهلال در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس اظهار کرد: دیدار نیمه نهایی سخت خواهد بود. هر دو تیم مستحق راه یابی به فینال هستند. ما از لحاظ فنی و بدنی به طور کامل برای دیدار با پرسپولیس آماده هستیم.

بازیکنان جایگزین می توانند جای خالی العابد را پر کنند

او درباره غیبت العابد در این بازی گفت: العابد بازیکن مهمی است اما امیدواریم در غیاب او به مرحله پایانی لیگ قهرمانان آسیا برسیم. بازیکنان جایگزین می توانند جای خالی العابد را پر کنند. 

سرمربی الهلال درباره آمادگی روحی بازیکنانش ادامه داد: در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا همیشه فشار زیادی وجود دارد و ما به این فشارها عادت داریم. ما به آمادگی فنی و روحی بازیکنانمان اطمینان داریم و باید برتری خود را از رقیب در داخل زمین بازی اثبات کنیم.

در ابوظبی احساس راحتی می کنم 

او ادامه داد: از مردم امارات نیز به علت استقبال گرمی که از ما داشتند تقدیر و تشکر می کنم و  در ابوظبی خیلی احساس راحتی می کنم.  در این بازی یک تیم کامل هستیم و تنها یک بازیکن نیستیم. همه بازیکنان تیم در ابوظبی حضور دارند و به طور کامل آماده دیدار با پرسپولیس هستند.

سرمربی الهلال عربستان در پایان خاطر نشان کرد:  چنین بازی هایی را دوست دارم اما باید در تمام جوانب آماده باشیم و نباید از سبک بازی همیشگی خودمان دور شویم. هرگز به دلیل رقیب سبک بازیمان را تغییر نمی دهیم. تمرکز ذهنی در این بازی بسیار مهم است زیرا در این بازی نکات ریز سرنوشت بازی را تغییر می دهد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۳ مهر ۱۳۹۶
پرسپولیس عشق است
آخرین اخبار