فرهادی خبر داد:

مجوز افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران صادر شد

وزیر سابق علوم گفت: مجوز پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران صادر شده است و در آینده ای نزدیک این پارک افتتاح می شود.

مجوز افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران صادر شدبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهادی وزیر سابق علوم در مراسم معارفه مسعود ناصری‌پور رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی ایران و تکریم از سید جواد حاجی میر اسماعیل رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی ایران که صبح امروز در مرکز همایش‌های رازی برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایران دانشگاه انقلاب است و پس از پیروزی انقلاب اسلامی مرکز علوم پزشکی کشور با همدیگر ادغام و تبدیل به مرکز علوم پزشکی ایران شدند.

وی بیان کرد: بیمارستان پیروزگر پذیرنده بخشی از دانشجویان دانشگاه جندی شاپور بود. علوم پایه پزشکی در مرکز اسناد ملی (کتابخانه ملی پزشکی) دانشگاه علوم پزشکی ایران و برخی از تخصص‌های این دانشگاه مانند ارتوپدی، چشم پزشکی، گوش حلق و بینی و جراحی سر و گردن شاخص و ممتاز هستند جراحی سر و گردن این دانشگاه قطب جراحی سر و گردن کشور است.

کسب رتبه چهارم دانشگاه علوم پزشکی ایران در بین دانشگاه های کشور

وزیر سابق علوم افزود: دانشگاه علوم پزشکی ایران مشکلاتی که سایر دانشگاه‌ها داشتند، نداشت بحث بهداشت و درمان شهرستان البرز در گذشته زیر مجموعه این دانشگاه بود، همچنین در برهه‌ای زمان تصمیم گرفته شده است، این دانشگاه با دانشگاه علوم پزشکی تهران با همدیگر ملحق شوند.

فرهادی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایران در بین دانشگاه علوم پزشکی کشور رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است در زمینه فناوری کارهای خوبی در این دانشگاه صورت گرفته است مجوز پارک علم و فناوری پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران صادر شده است و در آینده‌ای نزدیک این پارک افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار