اعلام آمادگی مخابرات کشور برای همراهی با صنعت و دانشگاه قزوین

عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت آمادگی دارد برای ایجاد تحول و اتفاقات چشمگیردر حوزه‌های کسب و کاربا حوزه‌های صنعت و دانشگاه استان همکاری کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ تراکمه در مراسم معارفه مدیر مخابرات منطقه قزوین افزود: با این همراهی، می‌توان شرکت‌های دانش بنیان قزوین را به عنوان پایلوت بخش کسب و کار در حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات معرفی کرد.

وی اضافه کرد: قزوین به لحاظ شاخص‌های مخابراتی جزو ۱۰ استان برتر کشور است و این مهم نشان از ظرفیت‌های موجود برای انجام فعالیت‌های بزرگتر در این استان است.

عضو هیأت مدیره مخابرات ایران با اشاره به ایجاد رضایت مشتریان و کارکنان به ظرفیت سازی‌های اشتغال در حوزه مخابرات کشور اشاره کرد و گفت: این شرکت در حوزه کسب و کار حرف‌های زیادی برای گفتن دارد تا جایی که به ازای هر یک میلیون مشترک باند پهن می‌توان ۸۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد.

تراکمه به بالا بردن سطح رضایت مشتریان این شرکت با استفاده از کیفیت بخشی به خدمات شبکه‌ای اشاره کرد و گفت:: مشتریان از ما توقع ارائه خدمات مناسب، مطلوب و نوین را دارند و از این رو باید با بهره مندی از خدمات به روز و فناوری‌های نوین دنیا به این خواسته عموم مردم احترام بگذاریم.

عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به وجود بیش از صد میلیون مشترک تلفن همراه، ثابت و دیتا در کشور افزود: این مسأله بیانگر این است که در حوزه‌های مخابراتی و دیجیتال شاهد تحولات شگرفی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: شرکت مخابرات ایران در حال حاضر با وجود یک میلیون و سیصد هزار ظرفیت در حوزه تار نوری (تانوما) در منطقه منا رده دوم را به لحاظ ظرفیت سازی بدست آورد.

تراکمه با اشاره به تمرکز و یکپارچگی مدیریت مخابرات کشور گفت: برای همراهی با وزارت ارتباطات پارسال برنامه ره نگاشت ترسیم و در حال حاضر گام به گام این برنامه در حال اجرایی شدن است.

داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم برادامه فعالیت‌های مورد قبول مخابرات تاکید کرد.

در پایان مراسم فرشید مبادرثانی به عنوان مدیر جدید شرکت مخابرات منطقه قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/

 

مراسم معارفه مدیر مخابرات منطقه قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار