پرداخت 40 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان نیر

۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در شهرستان به متقاضیان و بسیجیان ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ محرم بنیادی فرمانده سپاه ناحیه نیر در مراسم توزیع کیف مدرسه در بین دانش‌آموزان روستای ولیعصر شهرستان نیر اظهار داشت: محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار و خدمات‌رسانی به مردم این مناطق از اولویت‌های مهم در شهرستان نیر بوده که در این راستا اقدامات اساسی در مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود.

وی از اهدای بسته‌های تحصیلی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند شهرستان نیر خبر داد و گفت: تعدادی کیف مدرسه به همراه لوازم‌التحریر کامل در راستای محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شهرستان نیر در بین دانش‌آموزان محروم و کم‌برخوردار روستایی در شهرستان نیر توزیع شد تا سال تحصیلی جدید را بدون دغدغه آغاز کنند.

بنیادی با اشاره به اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی بیان کرد: طرح‌های اقتصاد مقاومتی نیز در راستای رفع محرومیت و ایجاد اشتغال و توسعه تولیدات بومی در شهرستان اجرا می‌شود که تلاش می‌کنیم با ارائه تسهیلات لازم زمینه اجرای هر چه بیشتر این طرح‌ها را در شهرستان فراهم کرده و زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را در شهرستان فراهم کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه نیر تصریح کرد: از آغاز اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تاکنون 40 میلیارد ریال تسهیلات در شهرستان به متقاضیان و بسیجیان ارائه شده است تا بتوانند کارگاه‌های تولیدی خود را راه‌اندازی کرده و زمینه‌ساز توسعه اشتغال و تولید شوند.

وی با بیان اینکه تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای اجرای طرح‌های پرورش قارچ، زنبورداری، دامپروری و برخی حوزه‌های دیگر پرداخت شده است، افزود: با ارائه این میزان تسهیلات برای 500 نفر اشتغال ایجاد شده به طوری که برای 200 نفر به صورت مستقیم و برای 300 نفر به شکل غیرمستقیم اشتغال‌زایی شده است.

 

انتهای پیام/ع

پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان نیر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار