تشکیل 7 پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از تشکیل 7 پرونده تخلف در استان همدان خبر داد.

تشکیل 7 پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن پور،مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان  با اشاره به اینکه تا کنون 7 پرونده تخلف در استان همدان تشکیل شده است گفت: پرونده تخلفات ثبت شده در زمینه گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور نرخ‌نامه بوده است که یک واحد خیاطی به علت گرانفروشی به پرداخت 700 هزار تومان جریمه نقدی محکوم شد.

 وی به طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس اشاره کرد وافزود:  تا کنون تخلفی در مدارس غیردولتی در استان مشاهده نشده است.

 وی اظهار داشت: هنوز آراء 6 پرونده تشکیل شده دیگر صادر نشده و فقط یک پرونده به ارزش 700 هزار تومان جریمه شده که این پرونده مربوط به یک واحد خیاطی بوده که به علت گرانفروشی در فروش روپوش مدارس محکوم شده است.

 علیرضا حسن‌پور خاطر نشان کرد:  تعزیرات حکومتی در این طرح بر واحدهاي صنفي كیف و کفش، البسه دانش‌آموزی، نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر و از بوفه مدارس برای جلوگیری از عرضه موادغذایی غیراستاندارد و غیربهداشتی و تاریخ گذشته(در زمان آغاز مدارس) و نيز تعرفه شهریه مدارس غیردولتی نظارت دارد.

 وی با بیان اینکه این طرح از 15 شهريور آغاز شده و تا 15 مهرماه ادامه دارد، ادامه داد: در صورت وقوع هر گونه تخلفي ازجمله  گران فروشی، فروش اجباری، عرضه کالای غیربهداشتی و تاریخ مصرف گذشته مراتب در اسرع وقت و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در با اشاره به اینکه مردم  ضمن دقت در انتخاب مراکز خرید، در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی و مدارس غیردولتی درباره شهریه و بهداشت، مراتب را حضوری یا از طریق شماره تلفن 32524484 به تعزیرات حکومتی همدان (مركز استان) یا سامانه پیامکی 300000135 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ج

تشکیل پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار