آزادی 196 زندانی جرائم غیرعمد در آذربایجان شرقی

۱۹۶ زندانی جرائم غیرعمد استان، در شش ماه نخست امسال از زندان آزاد شده اند.

آزادی  196 زندانی جرائم غیرعمد در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رسول تقی‌پورمدیر نمایندگی ستاد دیه آذربایجان شرقی با بیان این مطلب گفت: از این زندانیان که ۱۸۸ نفر آنان مرد و هشت نفر زن بودند، ۱۲۴ نفر محکوم مالی، ۱۷ نفر محکوم تصادفات غیرعمد و حوادث و ۵۵ نفر هم محکوم مهریه و نفقه بودند.

رسول تقی‌پور یادآور شد: مجموع بدهی زندانیان آزاد شده ۱۴۱ میلیارد ریال بود که ۱۶ میلیارد ریال با کمک بلاعوض ستاد دیه استان، ۱۰ میلیارد ریال از طریق تسهیلات، ۱۶ میلیارد ریال با بخشودگی و رضایت شاکیان، ۸۰۰ میلیون ریال به همت خانواده مددجویان، ۱۱ میلیارد ریال از صندوق تامین خسارات بدنی، سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از طریق شرکت‌های بیمه و ۷۷ میلیارد ریال هم با صدور دادنامه اعسار تامین شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه آذربایجان شرقی همچنین گفت: هم اکنون ۵۳۲ زندانی جرائم غیرعمد دیگر در زندان‌های استان به سر می‌برند و برای آزادی آنان هم بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال نیاز است.

تقی پور از مردم خیر و فهیم آذربایجان شرقی خواست دهه اول محرم امسال با مشارکت در طرح آزادسازی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد و پرداخت ۲۵ هزار تومان، ستاد دیه استان را یاری کنند.

 

انتهای پیام/ش

رهایی196 زندانی جرائم غیرعمد آذربایجان شرقی ازبند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار