معرفی برگزیدگان مسابقه رسانه ای گیلان

نفرات برگزیده مسابقه رسانه ای طبیعت مهربان ویژه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری گیلان معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  حسین ابراهیمیان معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به انتشار فراخوان مسابقه رسانه ای «طبیعت مهربان» از اوایل تیرماه امسال گفت :این مسابقه به منظور فعال کردن مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری گیلان در زمینه محیط زیست و با هدف گسترش سطح آگاهی شهروندان در زمینه محیط زیست و ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ و اخلاق زیست محیطی برگزار شد.

وی با بیان این‌که ٦١ اثر شامل ١٧ گزارش، ١٩ مقاله و ٢٥ عکس به دبیرخانه مسابقه رسانه ای «طبیعت مهربان» رسید افزود: این آثار در نشریات محلی پنجره نو، خزر، آوای شمال، گیلان امروز، معین، سوال جواب، گلچین امروز، فجر خزر، هاتف، گیلان بهتر و ٤ دی و همچنین دفاتر استانی خبرگزاری‌های ایسنا، تسنیم، مهر، موج و برنا منتشر شده است.

معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به بررسی آثار و معرفی نفرات برگزیده از سوی تیمی متشکل از کارشناسان رسانه گفت : رتبه نخست این مسابقه به مقاله شهروندان اعتراض نکنند؛ تولیدکنندگان زباله مشغول کارند اثر منتشر شده علی همرنگ در هفته نامه هاتف تعلق گرفت.

ابراهیمیان افزود:مقاله محیط بان افتخاری باشیم نوشته علی علیزاده از هفته نامه ٤ دی، در این مسابقه دوم شد.

وی با بیان این‌که تیم داوری آثار، دو اثر را به صورت مشترک حائز رتبه سوم دانستند، گفت :عکس‌های بدون شرح از طوفان بهداد از هفته نامه هاتف و عکس طبیعت اثر مهدی خالقی از روزنامه پنجره نو موفق به کسب رتبه سوم مسابقه رسانه ای طبیعت مهربان شدند.

معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه  جوایز نفرات اول تا سوم مسابقه رسانه ای «طبیعت مهربان» به ترتیب سه میلیون، دو میلیون و یک میلیون ریال است، تصریح کرد: نفرات برگزیده، پس از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، طی مراسمی در این اداره‌کل تقدیر خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

‎ برگزیدگان مسابقه رسانه ای طبیعت مهربان معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.