استقبال مسئولین استان و جامعه ورزش از موی تای کاران طلائی کردستانی

کیوان سلیمانی موی تای کار طلایی کردستانی و کاوه سلیمانی و بهنام بابامیری شرکت کننده در بازی های ایندورگیمز آسیا با استقبال مسئولین و جامعه ورزشی استان وارد سنندج شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کیوان سلیمانی موی تای کار طلایی کردستانی و کاوه سلیمانی و بهنام بابامیری شرکت کننده در بازی های ایندورگیمز آسیا ظهر روز یکشنبه دوم مهرماه با استقبال مسئولین و جامعه ورزشی استان وارد سنندج شدند.
در این مراسم باشکوه معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان کردستان، رئیس هیأت ورزش های رزمی استان و جامعه ورزش کردستان با اهداء گل و جوایز از قهرمانان تقدیر کردند.
بازی های ایندورگیمز 2017 آسیا در رشته موی تای شامگاه روز 30 شهریورماه با درخشش تیم مردان و زنان ایران در کشور ترکمنستان به پایان رسید.
کردستان در این رقابت ها صاحب سه نماینده بود که سید کیوان سلیمانی و سید کاوه سلیمانی به عنوان ورزشکار و بهنام بابامیری در جایگاه سرمربی تیم ملی به مسابقات اعزام شدند.
سید کاوه سلیمانی موی تای کار عنوان دار سقزی با یک بُرد و یک شکست مقابل حریف صاحب نام تایلندی از گردونه مسابقات کنار رفت.
سید کیوان سلیمانی دیگر ورزشکار سقزی در وزن ٧٥ کیلوگرم به جدال با حریفان سر سخت خود پرداخت و با غلبه بر تمامی آنها به فینال این رقابت ها راه یافت.
سلیمانی در این مرحله با برتری کامل موی تای کار قزاقستانی را با اقتدار در هم کوبید و نشان زرین و خوش رنگ طلا را بر گردن آویخت و فاتح سکوی نخست شد.
سید کیوان سلیمانی با توجه به ناو اوت کردن حریف صاحب عنوان تایلندی به عنوان یکی از شگفتی ساز ترین ورزشکار ایران در بازی های ایندورگیمز 2017 آسیا معرفی شد.
تیم ملی ایران با ۲سرمربی و ۱۲ملی پوش عازم در رقابت های داخل سالن و رزمی آسیا در بخش مردان و زنان حضور خواهد بافت.
انتهای پیام/م

مسئولین استان و جامعه ورزش از موی تای کاران طلائی کردستانی  استقبال کردند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.