دستگیری و بازداشت مدیر عامل شرکت آذرآب اراک

دادستان عمومی و انقلاب اراک از دستگیری و بازداشت مدیر عامل شرکت آذرآب اراک خبر داد.

دستگیری و بازداشت مدیر عامل شرکت آذرآب اراکبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ قاسمی دادستان عمومی و انقلاب اراک از دستگیری و بازداشت مدیر عامل شرکت آذرآب اراک خبر داد.

علت این بازداشت عمل نکردن مدیر عامل شرکت آذرآب به تعهدات خود مبنی برپرداخت نشدن مطالبات کارگران است.

آبایی مدیرکل کار و امور اجتماعی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک با بیان اینکه در بحث شرکت آذرآب چندین جلسه کمیسیون کارگری برگزار شده و با کارفرما و نماینده کارگران هم جلسه برگزار شده است گفت: متاسفانه آن تعهداتی که کارفرمای آذرآب مقرر کرده عملیاتی نکرده است.

آبایی با اشاره به اینکه در آخرین تعهد کارفرما قرار بوده تا بیستم شهریورماه بخشی از مطالبات کارگران پرداخت شود که متاسفانه پرداخت نشد و موجب اعتراض کارگران شد افزود: کارفرما باید تمام تلاش خود را برای پرداخت معوقات کارگران انجام دهد تا به هر شکل ممکن رضایت و اعتماد کارگر جلب شود.

جمعی از کارگران آذرآب در تاریخ 28 شهریور96 در اعتراض به محقق نشدن وعده‌ها و پرداخت نشدن مطالبات معوقه در میدان امام خمینی شهر اراک به اعتراض پرداختند.

کارخانه آذرآب اراک بعد از خصوصی شدن با مشکل مواجه شد و این مشکل در یک سال اخیر به حدی شد که کارگران دست به اعتراض زدند.

صنایع آذرآب جزو پیشروان ساخت تجهیزات پروژه‌های پتروشیمی، پالایشگاه‌های نفت و گاز و سازنده بخش‌های مختلف کارخانجات سیمان و نیروگاه‌های برق در کشور است و تاکنون برج‌ها، تجهیزات پتروشیمی و پالایشگاهی و نیروگاهی مختلف را برای صنایع و پتروشیمی‌های سراسر کشور و پروژه پارس جنوبی ساخته است.

شرکت آذرآب اراک از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات کارخانه سیمان، بویلر، مبدل‌های حراراتی، شیر‌های سرچاهی و انواع تجهیزات فولادی است.

انتهای پیام /ج


  مدیرعامل آذرآب بازداشت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.