مسابقات فوتسال داخل سالن 2017 آسیا؛

ایران با شکست افغانستان فینالیست شد

تیم ملی فوتسال ایران با شکست تیم افغانستان توانست راهی مرحله فینال بازی های داخل سالن آسیا شود.

ایران با شکست افغانستان فینالیست شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اعزامی به بازی های داخل سالن آسیا، ایران از ابتدا کار را هجومی آغاز کرد و توسط ابوالقاسم عروجی به گل اول رسید. کار در حال پیگیری بود که ملی پوشان فوتسال با یک کار ترکیبی تیمی توسط احمد اسماعیل پور به گل دوم رسیدند. گل سوم ایران را حسین طیبی به ثمر رساند و او مثل همیشه خوشحالی پس از گلش( پرتاب تیر از کمان) را به نمایش گذاشت.

موتور گلزنی ایران روشن شد ملی پوشان ایران ۳ گل دیگر توسط سعید عباسی، مهدی جاوید (پنالتی) و حمید احمدزاده به ثمر رساندند و پس از آن مهدی جاوید گل ششم ایران را به ثمر رساند تا نتیجه 6 بر 0 شود. البته افغانستان توسط اکبر کاظمی به یک گل رسیدند اما در نهایت نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم فشار افغانستان بیشتر شد و آنها توانستند توسط علی جعفری به گل دوم برسند. در ادامه گلر افغانستان چندین بار دروازه تیمش را نجات داد. 2 گل مهدی جاوید در شرایطی به ثمر رسید که ایران زیر فشار افغانستان بود. این دیدار در نهایت با نتیجه 8 بر 2 به سود ایران به پایان رسید و تیم ملی فوتسال با این پیروزی فینالیست شد.

دیگر دیدار نیمه نهایی بین تیم های ازبکستان و ژاپن امروز ساعت 19:00 فینال بعد از دیدار ایران و افغانستان برگزار می شود. فینال مسابقات فوتسال روز سه شنبه برگزار می شود.

انتهای پیام/

صعود تیم ملی فوتسال مردان به فینال رقابت های داخل سالن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار