ساداتیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شانس پیروزی مرکل در انتخابات آلمان بالاست

کارشناس مسائل اروپا گفت: گرچه محبوبیت مرکل به‌دلیل مسئله پذیرش مهاجرین لطمه خورد اما با مدیریتی که تاکنون داشته عملا به عنوان رهبر اروپا نقش ایفا می‌کند.

ساداتیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:سید جلال ساداتیان کارشناس مسائل اروپا در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاست‌خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتخابات پارلمانی آلمان بیان داشت: 42 حزب در آلمان برای 632 کرسی پارلمان با یکدیگر رقابت می‌کنند که به نظر می‌رسد هفت حزب، آرا بیشتری را به خود اختصاص دهند و شانس پیروزی  مرکل نیز در این انتخابات بالاست.

کارشناس مسائل اروپا افزود:گرچه محبوبیت مرکل تا حدودی به‌دلیل مسئله پذیرش مهاجرین لطمه خورد اما با مدیریتی که او تاکنون داشته عملا به عنوان رهبر اروپا نقش ایفا می‌کند و پیش‌بینی می‌شود، احزاب حامی اویعنی دموکرات مسیحی‌ها و سوسیال مسیحی‌ها، 34 تا 36 درصد آرا را در انتخابات به‌دست آورند و دولت وی برای چهارمین دوره پیاپی قدرت را در دست بگیرد.

وی درباره حزب رقیب مرکل نیز گفت: رقیب جدی او، «مارتین شولتس» رییس سابق پارلمان اروپا از حزب سوسیال دموکرات است و براساس نظر سنجی‌ها، حزب او 21 یا 22 درصد آرا را به خود اختصاص می‌دهد، در حالی که مرکل با 34 تا 36 درصد آرا موفق به تشکیل دولت خواهد شد.

انتهای پیام/

مرکل به عنوان رهبر اروپا نقش ایفا می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار