قدردانی رئیس فدراسیون تکواندو کشور از سرمربی تکواندوی چالوس

رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران با اهدا لوح سپاس از زحمات ابراهیم بالی لاشک به خاطر کسب مقام نایب قهرمانی تیم هیأت تکواندو چالوس در لیگ خردسالان تکواندو قدردانی کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران با اهدا لوح سپاس از زحمات ابراهیم بالی لاشک، یکی از کارکنان بندر نوشهر به خاطر کسب مقام نایب قهرمانی تیم هیأت تکواندو چالوس در لیگ خردسالان تکواندو قدردانی کرد.

در متن این لوح آورده است:


«بدون شک حضور ارزشمند تیم هیأت تکواندو شهرستان چالوس تحت مدیریت شایسته جناب عالی و سعی و تلاش کادر فنی و اعضای تیم نه تنها به رونق لیگ امسال افزوده است بلکه سهم بسزایی در روند رو به رشد تکواندو ایران نیز داشته است؛ لذا برخود لازم می‌دانم به نمایندگی از خانواده بزرگ تکواندو ایران اسلامی صمیمانه از همکاری‌ها و تلاش‌های بی دریغ جناب عالی در این عرصه تشکر و قدردانی نموده و موفقیت و سلامتی روز افزونتان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم».

 

تیم هیأت تکواندو چالوس با سرمربی گری ابراهیم بالی لاشک از کارکنان شاغل در یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، توانست به مقام نایب قهرمانی لیگ خردسالان تکواندو در سال ۱۳۹۶ دست یابد و مدال نقره این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کند.


انتهای پیام/ع


قدردانی رئیس فدراسیون تکواندو کشور از همکار شاغل در بندر نوشهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار