جوکار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

ساختار جبهه مردمی نیروهای انقلاب در حال شکل گیری است

عضو شورای مرکزی جمنا گفـت: ساختار جمنا در حال شکل گیری است و اقدامات لازم در شعبه‌های ملی و استانی انجام شده است.

جبهه مردمی در آینده برای حل مشکلات کشور به صورت مستقیم ورود پیدا خواهد کردمحمد صالح جوکار عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره تغیرات جبهه متبوع خود اظهار کرد:زمان زیادی از به وجود آمدن جبهه مردمی نیروهای انقلاب سپری نشده است و نباید انتظار داشت که یک شبه تغیراتی انقلابی در جبهه به وجود بیاید.

وی افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب نسبت به عمر کوتاهی که دارد دستاوردهای بزرگی داشته است از جمله این که وحدت میان اصولگرایان را تقویت کرد.

جوکار تصریح کرد: ساز و کار و هدف جبهه تشکیل مجمعی ملی بود و اکنون نیز تقویت این مجمع در دستور کار جبهه قرار دارد.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلابی بیان کرد: آسیب شناسی در ساختار، تشکیلات و راهبردهای جبهه قرار است بررسی شود و ضعف های آن شناسایی و سپس مرتفع شوند.

وی ادامه داد: در ادامه راه یکی از اهداف بزرگ جبهه مردمی ارائه خدمات به مردم در حوزه اجتماعی خواهد بود که البته مقدمات آن فراهم شده است.

 جوکار تاکید کرد:ساختار جبهه مردمی نیروهای انقلاب در حال شکل گیری است و برای رسیدن به هدف مطلوب در این زمینه جایگاه مردم و اقدامات لازم در شعبات ملی و استانی انجام شده است.

وی افزود: در آینده نگاه عمده جبهه مردمی معطوف به پیشرفت و حل مشکلات کشور خواهد بود و در صورت امکان جهت رفع مشکلات به صورت مستقیم ورود پیدا می‌کنیم و در مرحله دوم نیز با ارائه راهکار به دستگاههای اجرایی نقش خود را ایفا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

شکل گیری ساختار جبهه مردمی نیروهای انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار