احداث 24 واحد مسکونی برای نیازمندان دامغانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان گفت: ۲۴ واحد مسکونی برای نیازمندان تحت پوشش این نهاد با کمک بلاعوض ۱۵میلیون تومان برای هر واحد احداث شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حمیدرضا کشاورزیان مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان در نشست خبری خود در تشریح اقدامات خدماتی و تأمینی این نهاد طی یک سال گذشته گفت : در سال گذشته ۴۸میلیارد تومان کمک‌های نقدی بین مددجویان دامغانی توزیع شد که این میزان برای پرداخت مستمری، درمان و مسکن مددجویان تحت پوشش صرف شده است.

 وی در تشریح دیگر اقدام مهم کمیته امداد دامغان، به اجرای طرح نهضت مسکن با هدف تامین و ساخت مسکن افراد نیازمند اشاره کرد و افزود: طی سال گذشته احداث ۲۴ واحد مسکونی برای نیازمندان تحت پوشش با کمک بلاعوض ۱۵میلیون تومان برای هر واحد انجام شد که از این تعداد ۲۰ واحد در شهر دامغان و چهار واحد در روستاها هستند و همچنین مابقی هزینه خانه برای مددجویان به صورت تسهیلات بانکی تامین می شود.

 مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان با اشاره به این اینکه در حال حاضر ۶۰ خانواده مددجو تحت پوشش این نهاد فاقد مسکن هستند، تأکید داشت: در تلاش هستیم با کمک‌های خیران و مردم مسکن این تعداد از افراد را تأمین کنیم که این امر نیازمند اطلاع‌رسانی رسانه‌ها و به‌نوعی اعتمادسازی عمومی در راستای جذب کمک‌های مردمی است.
انتهای پیام/ ه


احداث واحد مسکونی برای نیازمندان دامغان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار