اجرای بیش از 50 ویژه برنامه در چرداول

فرمانده سپاه ناحیه چرداول از اجرای بیش از 50 برنامه فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی در سطح 126 پایگاه مقاومت شهری و روستایی این شهرستان همزمان با ایام هفته دفاع مقدس خبر داد.

اجرای بیش از 50 ویژه برنامه در چرداول

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ پاکزاد نویدگفت: دفاع مقدس سند درخشان و پرافتخار جمهوری اسلامی در جهان است که امروز بعنوان الگویی مناسب برای ملت های بیدار تبدیل شده و دستاوردهای بزرگ این حماسه بزرگ باید برای نسل های حاضر و بعد تبیین و روشن شود و تلاش کنیم این هویت افتخارآمیز از یادها و اذهان مردم فراموش نشود.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر قدرت بزرگ خاورمیانه در حوزه های مختلف نظامی و دفاعی است و دشمنان با اذعان به این واقعیت قدرت تهاجم نظامی به کشور مقتدر ما را ندارند و و ضمن یاس و ناامیدی در این زمینه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را در اولویت مقابله و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی قرار داده اند.

فرمانده سپاه ناحیه چرداول اظهارکرد: تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان به شدت ادامه دارد و هیچوقت از این موضوع غافل نیستیم و دشمنان با استفاده از شبکه های ماهواره ای، اجتماعی در صدد تسخیر و ضربه زدن به باورهای معنوی و اعتقادی جوانان هستند.

نوید برگزاری یادواره شهدا، عصر شعر و خاطره گویی، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی، کتابخوانی و زقابت های ورزشی، برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در کتابخانه عمومی مرکزی شهر و سایر شهرها، معاینه رایگان بیماران، نشست های بصیرتی، سرکشی از خانواده های شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری کارگاه مادرانه و دخترانه و محفل انس با قرآن را از مهمترین برنامه های دفاع مقدس در چرداول برشمرد.

شهرستان 59 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد و در دوران هشت سال دفاع مقدس 195 شهید، 400 جانباز و 19 آزاده سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/ د

اجرای 50 ویژه برنامه در ایام دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.