قنبرزاده: فدراسیون برایم مربی استخدام نکند،خودم دست به کار می شوم

عضو تیم ملی دو و میدانی کشورمان گفت: اگر مقداری باهوش تر عمل می کردم، می توانستم مدال طلای بازی های داخل سالن را به دست آورم.

کیوان قنبرزاده در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکردش در رقابت های داخل سالن آسیا اظهار کرد: مسابقات ترکمنستان در سطح رقابت های قهرمانی آسیا برگزار شد و ورشکاران خوبی در آن شرکت کرده بودند. ورزشکار سوری ماه گذشته مدال برنز جهان را کسب کرد. پرنده سریلانکایی هم سابقه قهرمانی در آسیا را دارد. ورزشکار قطری هم در رقابت های جوانان جهان به رتبه سوم رسید. در کل مسابقه خوبی بود و نتیجه خوبی در بازی های داخل سالن آسیا کسب کردم.

او ادامه داد: از رکوردی که در ترکمنستان ثبت کردم راضی بودم و اگر مقداری باهوش تر عمل می کردم، می توانستم با پشت سر گذاشتن ماجد الدین غزال سوری مدال طلا را به دست آورم.

قنبرزاده درباره مدال آوری اش در بازی های داخل سالن آسیا برخلا ف رقابت های قهرمانی آسیا تصریح کرد: بدنم در مسابقات قهرمانی آسیا آمادگی لازم را نداشت و به همین دلیل فرصت کسب مدال را از دست دادم. البته پیش از رفتن به ترکمنستان اردوی خوبی را در ارومیه پشت سر گذاشتم. آمادگی بدنی و شرایط ایده آلی که در عشق آباد داشتم، سبب شد مدال نقره بازی های داخل سالن را کسب کنم.

پرنده تیم ملی دو و میدانی درباره انتقاد برخی کارشناسان به کیفیت پایین رقابت های داخل سالن گفت: نمی دانم چرا همیشه می خواهیم مسائل را بد جلوه دهیم.اگر رکوردهایی که ورزشکاران ما در ترکمنستان با آن موفق به مدال آوری شدند با رکوردهای ورزشکاران قبلی ما در بازی های داخل سالن مقایسه کنید، متوجه می شوید عملکرد نفراتی که به ترکمنستان اعزام شدند عالی بود. همیشه اینگونه نیست که تمام ورزشکاران مطرح در تمام رقابت های مهم آسیایی شرکت کنند. البته این امر در مسابقات جهانی هم صادق است.پرنده کانادایی که در المپیک ریو قهرمان شد در مسابقات جهانی لندن شرکت نکرد. پرنده اوکراینی هم که در پنج سال اخیر مدال های جهانی کسب می کرد در رقابت های جهانی لندن نتوانست بیشتر از 2 متر و 25 سانتی متر بپرد. همچنین ورزشکار سوری 15 سانتی متر کمتر از رکورد قبلی اش پرید.

او ادامه داد: در این وضعیت نمی توانید بگویید عملکرد ورزشکاران ما بد بود. هیچ ورزشکاری نمی تواند در تمام مسابقات با آمادگی 100 درصدی شرکت کند. من چنین چیزی ندیده ام اما شاید منتقدان دیده باشند. البته طبیعی است که تیم ها در رقابت های داخل سالن نسبت به رقابت های آسیایی که در فضای باز برگزار می شد آمادگی کمتری داشته باشند. قهرمانان المپیک و جهان در این رقابت ها شرکت کرده بودند. کافی است نگاهی هم به رکورد حسن تفتیان اندازید او توانست در دو 60 متر زمان 55/6 ثانیه ثبت کند و این رکورد تنها چند صدم ثانیه با رکورد قهرمانی آسیا تفاوت دارد.

قنبرزاده درمورد بدون مربی تمرین کردن خود در فاصله یک سال تا آغاز بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی گفت: فدراسیون باید در این باره تصمیم بگیرد ووضعیت مرا مشخص کند. درصورتی که فدراسیون برای من مربی اختصاصی استخدام نکند، خودم اقدام می کنم

انتهای پیام/

اظهارات قنبرزاده درباره مدال آوری اش در ترکمنستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار