پیام تبریک به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  در این پیام، علی محمد احمدی تقارن هفته ایثار و استقامت با ماه پیروزی خون بر شمشیر را الگو پذیری کربلای ایران اسلامی از نهضت سرخ عاشورا برشمرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درخت تنومند انقلاب شکوهمند اسلامی که با خون پاک هزاران شهید و جانفشانی و جانبازی‌های زنان و مردان این سرزمین آبیاری شده و امروزه به الگویی تمام عیار برای آزادی خواهان منطقه و جهان تبدیل شده و چشم امید ملت‌های مظلوم و ستم دیده به این خطه دلاور خیز دوخته شده، بی شک مدیون ایثارگری‌های مردان مردی است که در طول هشت سال دفاع جانانه و مقدس از تمام هستی خود گذشتند و اجازه ندادند حتی یک وجب از این خاک مقدس زیر یوغ استعمارگران و غاصبان بماند.

تاریخ به خوبی گواهی خواهد داد که رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های مردان و زنان و جوانان و پیران این خطه با پیروی و الگو پذیری از نهضت سرخ عاشورا و خط سبز ولایت جلوی زیاده خواهی‌ها و یاوه گویی‌های ابرقدرت‌ها را گرفته و اجازه داشتن حتی ذره‌ای چشم طمع به دشمنان تا بن دندان مسلح را نداده است.

امروزه قدرت و اقتدار ایران اسلامی درمنطقه و جهان به نقطه‌ای رسیده است که استراتژیست‌های بزرگ، جمهوری اسلامی ایران را مهمترین بازیگر بین المللی قلمداد می‌کنند و بر این باورند که هیچ منازعه و مناقشه‌ای در منطقه بدون حضور ایران حل نخواهد شد.

بدون شک باید این موفقیت‌های مهم و دستیابی به فناوری‌های نوین و انرژی‌های نو و سرعت بخشی برای رسیدن به قله‌های رفیع علمی در همه بخش‌ها را مرهون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های غیور مردان و شیرزنانی دانست که اعتلای ایران اسلامی را در سر می‌پرورانند و در این راه از جان و مال و هستی خود گذشتند.

اما باید با برنامه ریزی درست و فرهنگ سازی مناسب این فرهنگ غنی و ماندگار ایثار و شهادت را به جوانان و نوجوانان و حتی نسل‌های آینده انتقال داد و این میراث عظیم و ماندگار را به عنوان ویترینی از رشادت‌ها و فداکاری‌ها به همگان شناساند و البته وظیفه مسئولان و متولیان امور فرهنگی و هنری در این راستا بس سنگین و تاثیر گذار است.

سی ویکم شهریورماه یادآور پایداری، استقامت، رادمردی و رشادت‌های شهیدان، جانبازان و ایثاگران و نماد اتحاد و همدلی همه ملت بزرگ و عظیم ایران اسلامی برای مقابله با ابرقدرت‌ها و شیاطین بزرگ است و این واقعه مهم تا همیشه تاریخ به عنوان حماسه‌ای ماندگار ثبت خواهد ماند و بر تارک ایران اسلامی خواهد درخشید.

اینجانب هفته دفاع مقدس را به رهبر فرزانه انقلاب، دولتمردان دولت تدبیر وامید، خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم شهید پرور استان کهگیلویه وبویراحمد تبریک عرض می‌کنم و تقارن این هفته با دهه اول ماه محرم، ماه عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را الگوپذیری از سیره آن امام همام و تاسی از نهضت سرخ حسینی می‌دانم.

امیدوارم با عنایات ویژه حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب عزت، سربلندی و توسعه همه جانبه ایران اسلامی بیش از پیش محقق شود و همه مردم و مسئولان نظام در راه پاسداشت ارزش‌ها و پاسداری از راه پر افتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان سرافراز ثابت قدم باشند.

 

انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار