متلاشی شدن باند حرفه ای سرقت احشام در رودبار

فرمانده انتظامی رودبارجنوب گفت‌:با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی- عملیاتی نهضت آباد، باند حرفه ای سه نفره سرقت احشام در این شهرستان متلاشی و ۵ فقره سرقت کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  سرهنگ رضا فیروز بخت ، فرمانده انتظامی رودبار جنوب گفت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح حوزه استحفاظی پاسگاه نهضت آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی میدانی محلهای وقوع سرقت و عدم به جای گذاشتن سرنخ از سوی سارقان ، مشخص شد که این سرقتها توسط یک باند حرفه ای انجام شده است.
وی بیان کرد: ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی و استفاده از بانک های اطلاعاتی ، نشانه هایی از باند مذکور را پیدا کرده و پس از شناسایی دقیق و هماهنگی با مقام قضایی، آنها را در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه درست زمانی که ۵ راس دام را سرقت کرده بودند دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به مقر پلیس منتقل کردند.
فیروز بخت ضمن اشاره به این مطلب که از باند مذکور یک دستگاه خودرو که سابقه سرقت مسلحانه از شهرستان جیرفت را دارد به همراه ۵ راس دام سرقتی کشف شد، بیان داشت: در بازجویی های تخصصی ماموران ، سارقان چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و به ۵ فقره سرقت احشام اعتراف کردند که بازجویی پلیس جهت شناسایی سایر سرقتهای احتمالی توسط این باند ادامه دارد.
فرمانده انتظامی رودبارجنوب از مالباختگان و کسانی که احشام آنها به سرقت رفته، خواست تا جهت پیگیری پرونده سرقت خود و کمک به پلیس جهت کشف سرقتهای دیگر احتمالی این باند به پلیس آگاهی این شهرستان مراجعه کنند.
فیروزبخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از سرقت با اتخاذ تمهیدات حفاظتی و مراقبتی و نصب دوربین های مدار بسته و همچنین با استفاده از نگهبان از وقوع سرقت پیشگیری کنند.
انتهای پیام/ی

شناسایی باند سارقان احشام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار