رئیس منابع طبیعی ماهنشان خبر داد:

اجرای عملیات رفع تداخلات در بیش از 55 هزار هکتار از اراضی ماهنشان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ماهنشان از اجرای عملیات رفع تداخلات در بیش از 55 هزار و 91 هکتار اراضی ملی ماهنشان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ملکی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ماهنشان با بیان این‌که در این مدت در 2 مورد گزارش آتش‌سوزی، متاسفانه 6.7 هکتار از اراضی ملی و طبیعی ماهنشان دچار حریق شده است بر لزوم حفظ و حراست از عرصه‌های طبیعی با وجود کمبود نیروی حراست در یگان هدف تاکید کرد.
وی با بیان این‌که در 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 3 هکتار از اراضی ملی ماهنشان در 3 عملیات جداگانه خلع ید شده است به رفع تصرف بیش از 20 هکتار از عرصه‌های طبیعی این شهرستان اشاره کرد و افزود: عملیات رفع تصرف صورت گرفته از سوی یگان حفاظت 9 مورد بوده است.
ملکی میزان درآمدهای حاصل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ماهنشان در مدت زمان یاد شده را 10 میلیارد و 372 میلیون و 221 هزار ریال اعلام کرد و گفت: این میزان نیز در راستای حفظ و حراست از اراضی ملی صرف خواهد شد.
وی کشت گیاهان دارویی نظیر گل محمدی با مشارکت حاشیه‌نشینان در 6 ماهه نخست سال 96 را 7 هکتار عنوان کرد و گفت: تلاش می‌کنیم میزان مشارکت روستائیان به ویژه بانوان در طرح‌های اینچنینی را پررنگ‌تر نمائیم.

انتهای پیام/ن

اجرای عملیات رفع تداخلات اراضی ملی و مستثنیات به حجم بیش از ۵۵ هزار هکتار در ماهنشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.