دستگیر زورگیر ۲۸ ساله معروف به "قوچ " در جغتای

با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان جغتای سارقی که با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگیری کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، فرمانده انتظامی شهرستان جغتای گفت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره زورگیری در یکی از روستا‌های حوزه استحفاظی بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری مرکز به محل اعزام شدند.

سرهنگ محبتی گفت: با حضور مأموران در محل مالباخته به آنان مراجعه و اظهار داشت در حال عبور از داخل یکی از روستا‌ها بوده که فردی با تهدید و زور یکدستگاه گوشی موبایل و مقداری و جه نقد (۵۰۰ هزار ریال) وی را به سرقت برده اند.
 
وی افزود: ماموران انتظامی با توجه به اطلاعات به دست آمده سارق زورگیر ۲۸ ساله معروف به "قوچ "را شناسایی و در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کردند.

سرهنگ موهبتی تصریح کرد: فرد دستگیر شده در مقر انتظامی با توجه به ادله و مستندات پلیسی به زورگیری از شاکی اعتراف که در بررسی سامانه‌های تخصصی پلیس نیز مشخص گردید و دارای ۷ فقره سابقه با عناوین مختلف می‌باشد.

 فرمانده انتظامی شهرستان جغتای خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.


انتهای پیام//ف.ج
 

دستگیری زورگبر ۲۸ ساله در جغتای

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار