توسعه اقتصاد در گرو توسعه آموزش

استاندار کرمان گفت: برای گسترش شاخصه های اقتصاد، باید ابتدا شاخصه های آموزش توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  علیرضا رزم حسینی صبح امروز در مراسم زنگ مدارس در دبیرستان پیامبر اعظم(ص) با گرامیداشت ایام محرم و هفته دفاع مقدس از مسئولان خواست برای تبیین این دو موضوع  تلاش کنند.

 وی با بیان اینکه براساس آمار دقیق مرکز سازمان اجتماعی کشور رتبه اول معتمدین مردم فرهنگیان هستند، گفت: اگر بخواهیم شاخصه های توسعه ما بهبود پیدا کند، باید اول شاخصه های آموزشی را توسعه بدهیم و برای این کار باید شاخصه های تام محلی را واگذار کنیم.

 رزم حسینی با انتقاد از این موضوع که چرا نظام آموزش و پرورش امروز ما کارورز نیست و مهارت پروری کم است و کلاس درس ما برای دانش آموز کار آفرین نیست، افزود: ما باید از همین سنین برای شغل دانش آموزان در آینده  تلاش کنیم.

وی از آماده کردن طرحی در شورای آموزشی ظرف دو ماه آینده خبر داد و تصریح کرد: این طرح در استان کرمان به عنوان پایلوت اجرا می شود.

استاندار کرمان به نظام آموزشی مردمی برای ریشه کن کردن مدارس کپری و کانکسی جنوب و بی سوادی اشاره کرد و یادآور شد: ما دانش آموز نماز خوان، مجاهد اقتصادی و خلاق می خواهیم.

 وی خطاب به دانش آموزان افزود: دانش آموز در سن شما می تواند تحول ایجاد کند، مانند کاری که دانش آموزان در انقلاب انجام دادند و پدر و مادر خود را برای حضور در تظاهرات آوردند.

انتهای پیام/ب

فرهنگیان رتبه اول معتمدین مردم هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار