«اینجا کربلاست» با هدف عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پخش می‌شود

«اینجا کربلاست» با هدف عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از شبکه رادیو ایران پخش می شود.

مبه گزارشحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه رادیویی ایران؛ «اینجا کربلاست» با هدف عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت یاد شهدای کربلا وپرداختن به ابعاد و جایگاه فریضه نماز همچنین افزایش آگاهی مخاطبان نسبت به آموزه های قرآن و اندیشه اهل بیت(ع) و تلاش برای گسترش فضایل اخلاقی و معنوی در میان مخاطبان پخش می شود.


در این برنامه ضمن سوگواری و گرامیداشت عاشورا و مظلومیت شهدای کربلا، طی ارتباط هایی با مراکز استانهایی همچون(بندرعباس، بوشهر، زنجان، تبریز، یزد، مشهد، شیراز، گیلان، مازندران و قم) مراسم روز عاشورا در این استانها و همچنین حال و هوای عزاداران حسینی به سمع مخاطبان خواهد رسید.


در این برنامه ترکیبی به اهمیت فریضه نماز برای احیای دین و زوایای مختلف آن پرداخته و برنامه به اذان ظهر و نماز ظهر عاشورا ختم خواهد شد،یکی از جانبازان سالهای دفاع مقدس و استاد دانشگاه نیز به عنوان کارشناس و مهمان برنامه به تبیین مسائلی پیرامون جایگاه نماز ونقش آن در ظهر عاشورا خواهد پرداخت.


آیتم های مناسبتی و مقتل خوانی همچنین گزارش مردمی با عنوان «این حسین کیست؟» طرح پرسش پیرامون ابعاد مختلف شخصیت امام حسین(ع) و چگونگی یاری حضرت در عصر حاضر و نماز و جایگاه آن در این همراهی،پخش آنونسی با مضامین و عبارات مرتبط با محرم و یامداحی مرتبط از دیگر بخش های این برنامه است.


«اینجا کربلاست»کار ی از گروه اندیشه روز یکشنبه نهم مهرماه از ساعت 9:45 تا 12:15 به تهیه کنندگی حسین معصومی از آنتن رادیو ایران پخش خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار