تربیت دانش آموزان در سند تحول نظام آموزشی اولویت قرار دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: اولویت وزارت آموزش و پرورش در تدوین سند تحول نظام آموزشی اولویت دادن برنامه های تربیتی به نسبت موضوع آموزش است.

تربیت دانش آموزان در سند تحول نظام آموزشی اولویت قرار دارد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ علی بیرانوند روز شنبه در مراسم اغاز سال تحصیلی ۹۷ - ۹۶ بیان کرد: ۶ شاخص تربیتی در این سند مورد توجه قرار گرفته است تا بتوانیم آینده سازان این نظام الهی را بیش از پیش برای سکانداری این انقلاب آماده کنیم.

وی اظهارکرد: هجمه دشمنان برای فاصله انداختن میان نسل های سوم و چهارم انقلاب با آرمان های امام و شهدا امروزه آنقدر زیاد و متنوع است که عزم جدی مسئولان برای مقابله با آنها را می طلبد.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام افزود: در این زمینه تنها نباید به تقویت برنامه های آموزشی دانش آموزان اکتفا کرد و باید تربیت دینی و اسلامی و تقویت بنیه اعتقادی آنان را برای مصون نگه دادن آنها در برابر تبلیغات مسموم و فریبنده دشمنان در دستور کار قرار داد.

بیرانوند اضافه کرد: استفاده از روش های نوین و جذاب در این عرصه بسیار تعیین کننده است و برای مقابله با توطئه های دشمنان باید خود را مجهز به تجهیزات نوین که مورد علاقه نسل جوان و نوجوان است، بکنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم در سال تحصیلی جدید شاهد موفقیت هرچه بیشتر دانش آموزان استان ایلام در حوزه های مختلف باشیم و از نظر علمی نیز بتوانیم با تربیت افراد نخبه آنان را در رسیده به اهداف بلند خود که همانا سربلند ایران اسلامی است، رهنمون کنیم.

سال تحصیلی ۹۷ - ۹۶ در استان ایلام امروز آغاز شد و حدود ۱۰۰ هزار دانش آموز در ۱۳۰۰ فضای آموزشی مشغول فراگیری علوم مختلف شدند.

انتهای پیام/ د

تربیت دانش آموزان در اولویت نظام آموزشی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.