موسوی: روند زمین لرزه‌های منطقه هجدک کرمان نزولی است

جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: روند زمین لرزه‌ها نزولی و انرژی گسل به سمت تخلیه است

موسوی: روند زمین لرزه‌های منطقه هجدک کرمان نزولی استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدمصطفی آیت‌الهی موسوی" جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری کرمان با بیان این‌که کرمان منطقه زلزله خیز است و گسل‌های فراوانی دارد و این یک واقعیت است که همیشه خطر زلزله را در کمین خود دارد، افزود: روند زمین لرزه‌های منطقه هجدک کرمان نزولی و انرژی گسل به سمت تخلیه است.

 موسوی با اشاره به وقوع چند زمین لرزه منطقه هجدک کرمان از شب گذشته تاکنون، با بیان این که گسل این منطقه فعال است، گفت: نمی‌توان این زمین لرزه‌ها را ملاک این قرار داد که اتفاق بدتری رخ خواهد داد یا نه.

موسوی با اشاره به این‌که بنده در مسیر منطقه برای بررسی میدانی اوضاع هستم، تاکید کرد: از شب گذشته ستاد مدیریت بحران استان، نیروهای انتظامی و نظامی، فرمانداری و بخشداری آماده باش هستند و دو اکیپ هلال احمر در منطقه حضور دارند.

جانشین ستاد بحران استان کرمان با بیان این‌که خوشبختانه این زلزله‌ها تا این لحظه خسارتی نداشته و تنها دو دیوار باغ فرو ریخته است، افزود: از مردم خواسته‌ایم در فضای باز استراحت کنند تا مشکلی به وجود نیاید.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار