تجلیل از خانواده زنده یادعارف لرستانی در اختتامیه بیست ونهمین جشنواره تئاتر استان

در مراسم اختتامیه بیست ونهمین جشنواره استانی کرمانشاه از خانواده زنده یاد عارف لرستانی،تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛در مراسم اختتامیه بیست ونهمین جشنواره استانی کرمانشاه  از خانواده زنده یاد عارف لرستانی، باحضور مدیر کل و مدیر امور استان های مرکز هنرهای نمایشی و مدیر، معاونین و مسئولین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از سال ها تلاش این هنرمند فقید کرمانشاهی تجلیل شد.  

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ در مراسم اختتامیه بیست ونهمین جشنواره استانی کرمانشاه  از خانواده زنده یاد عارف لرستانی، باحضور مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی و مدیر، معاونین و مسئولین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از سال ها تلاش این هنرمند فقید کرمانشاهی روز گذشته(29 شهریور) در محل مجتمع فرهنگی و هنری انتظار تجلیل شد.   

 در این مراسم کلیپ تصویری تاثیر گذاری از زندگی و آثار عارف لرستانی پخش شد .

در این مراسم از پیشکسوت عرصه تئاتر استاد سالاروندی و ازهنرمند جوان و حامی تئاتر سعید جمشیدی نیز با اهدا لوح تجلیل به عمل آمد.

 در پایان مدیر کل هنرهای نمایشی و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به همراه  معاونین وهنرمندان به منزل پیشکسوت تئاتر استاد فیروزی رفته و ضمن عیادت از وی لوح تجلیل را به ایشان تقدیم نمودند .

انتهای پیام/پ

تجلیل از خانواده عارف لرستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار