رژه نیروهای مسلح در خراسان شمالی:

حمایت نیروهای مسلح پشتوانه دیپلماسی کشور است +تصاویر

مراسم رژه نیروهای مسلح با حضور مسئولان استانی هم‌زمان با سراسر کشور در خراسان شمالی آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛  رژه نیروهای مسلح با حضور استاندار خراسان شمالی، نماینده ولی‌فقیه در استان، فرمانده سپاه جوادالائمه، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و شماری از مردم همیشه درصحنه استان صبح امروز جمعه در بجنورد آغاز شد.

در این مراسم یگان‌های ویژه نیروهای زمینی اعم از یگان تیپ ۱۳۰ ارتش، سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، نیروهای انتظامی، مرزبانی و یگان‌های موتوری از مقابل تمثال مقام حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا رژه رفتند.

حجت‌الاسلام  والمسلمین یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بابیان اینکه امسال آغاز هفته دفاع مقدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی با الگو گرفتن از واقعه کربلا در مقابل دشمن ایستادند و توانستند با کمترین امکانات حماسه‌آفرینی کنند.

وی تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس تمامی رزمنده‌ای از پیر تا نوجوان الگویی داشت که توانستند بر دشمن پیروز شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: ملت ایران برای انقلاب و نیز در دوران جنگ تحمیلی باایمان قوی و مقاوم همچون کوه، قدرت خود را به دنیا نشان دادند و نگذاشتند پرچم اسلام زیر سلطه دشمن برود.

محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی نیز در این مراسم گفت: امروز دیپلماسی ما به پشتوانه حمایت نیروهای مسلح، عزت و اقتدار ایران اسلامی را رقم‌زده است.

وی اظهار کرد: در دنیا بر اساس موج‌های تبلیغاتی معانی الفاظ را تغییر داده‌اند اما باید بدانیم که هیچ معروفی بالاتر از دفاع مقدس نیست.

صالحی با اشاره به اتهاماتی که غرب و نظام سلطه می‌زند و ادعای تروریسم بودن ایران اسلامی، عنوان کرد: این در حالی است که بیشترین ضرر و ضربه از تروریسم را ما متحمل شده‌ایم.

وی افزود: ما را متهم می‌کنند به مقابله با حقوق بشر و جایزه صلح نوبل را به کسی می‌دهند که در میانمار شاهدیم مسلمانان را می‌سوزانند.

استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: ما باکسی قصد جنگ نداریم اما در مقام دفاع همانند دوران هشت سال دفاع مقدس تا پای جان ایستادگی می‌کنیم.

صالحی عنوان کرد: امروز ایران هراسی به ایران نیازی تبدیل‌شده و تمام دنیا می‌دانند برای صلح به وساطت ایران نیاز است.

سردار سید حسن مرتضوی فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: امروز شاهد اقتدار نظام اسلامی هستیم و قدرت دفاعی نیروهای مسلح کشور را در دایره امنیت قرار داده است.

وی افزود: امروز به‌واسطه هدایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب و مجموع نیروهای مسلح به قدرت دفاعی و اقتدار در امنیت دست‌یافته‌ایم.

سردار مرتضوی گفت: در شرایطی که استکبار و نظام سلطه به دنبال حذف ایران اسلامی است و دشمنان می‌خواهند کشور ما را از جغرافیای جهان محو کنند اما این قدرت دفاعی مانع دستیابی به اهداف شوم آن‌ها شده است.

وی بابیان اینکه ترکیب اقتدار و اراده امروز ایران اسلامی را در موضع قدرت قرار داده است، عنوان کرد: عزت و عظمت امروز را مدیون ایثارگران دفاع مقدس هستیم.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی تأکید کرد: وظیفه نیروهای مسلح تولید قدرت برای رسیدن به نقطه اقتدار است و این مهم با عزم و اراده قوی و با بصیرت نیروهای مسلح در حال تحقق است.

سردار مرتضوی تصریح کرد: نظام سلطه باقدرت نظامی که دارد اما توان استفاده از آن در مقابل ایران اسلامی را ندارد چراکه اراده سیاسی این جرات را به آنان نمی‌دهد.

وی گفت: تفکر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سراسر جبهه اسلامی حاکم شده  و تمام این‌ها مدیون ایثارگری و شهادت شهدای ما در دفاع مقدس است.

انتهای پیام/آ

رژه نیروهای مسلح در خراسان شمالی به مناسبت هفته دفاع مقدس

 حمایت نیروهای مسلح پشتوانه دیپلماسی کشور است +تصاویر

حمایت نیروهای مسلح پشتوانه دیپلماسی کشور است +تصاویر

حمایت نیروهای مسلح پشتوانه دیپلماسی کشور است +تصاویر

 

حمایت نیروهای مسلح پشتوانه دیپلماسی کشور است +تصاویر

حمایت نیروهای مسلح پشتوانه دیپلماسی کشور است +تصاویر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.