استاندار کرمان مطرح کرد؛

دفاع مقدس،دفاع از مکتب و انقلاب

استاندار کرمان گفت: باید دفاع مقدس را ارج نهاده و فرهنگ دفاعی کشور را در ذهن نسل های بعدی زنده نگه داریم.

دفاع مقدس،دفاع از مکتب و انقلاببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، استاندار کرمان علیرضا رزم حسینی با بیان اینکه باید بحث دفاع مقدس را ارج بنهیم که دفاع از انقلاب، مکتب و سرزمین ما بود، گفت: ملت ما در مقابل حمله دشمن استقامت به خرج داد و از این بابت باید همواره در هفته دفاع مقدس این امر را یادآوری و فرهنگ دفاعی کشور را در ذهن نسل های بعدی زنده نگه داشته ایم.


علیرضا رزم حسینی به مناسبت هفته دفاع مقدس و ماه محرم بیان داشت: هر ساله به منظور بزرگداشت شهدای بزرگی که در هشت سال دوران دفاع مقدس فداکاری کرده و خانواده شهداء که پشتیبانی کرده و فرزندانشان را در نبرد مقدسی که دفاع از یک مکتب مقدس بود فرستادند، هفته دفاع مقدس را گرامی می دایم و این امر را وظیفه خود می دانیم.


وی افزود: در خیلی از کشورهای دنیا کسانی که جان خود را فدای کشورشان کرده اند مورد تقدیس قرار دارند و این مسئله در ایران باید در سطح بالاتر انجام شود زیرا جوانان این مرز و بوم در یک عصری برای دفاع از کشورشان رفتند که هیچ چشمداشتی نداشتند و هیچ بحث مادی نبود و عاشقانه و داوطلبانه به ویژه عزیزان سپاه و بسیج در جبهه حضور یافتند.


رزم حسینی بیان کرد: باید بحث دفاع مقدس را نیز ارج بنهیم که دفاع از انقلاب، مکتب و سرزمین ما بود و ملت ما در مقابل حمله دشمن استقامت به خرج داد و از این بابت باید همواره در هفته دفاع مقدس این امر را یادآوری و فرهنگ دفاعی کشور را در ذهن نسل های زنده بعدی نگه داریم که اگر به کشور ما حمله شد همه آمادگی دفاع داشته باشیم.


استاندار کرمان گفت: در سال های اول انقلاب که هنوز ارکان حکومت جای خود را پیدا نکرده بودند، با دشمن خارجی مواجه شدیم که در مرزهای جنوبی، غربی و میانی کشور حمله ناجوانمردانه ای را آغاز کرد.


وی ادامه داد: جمهوری اسلامی تازه طلوع کرده بود و این حمله صورت گرفت و مردم از همان روزهای اول داوطلبانه برای رفتن به مرزها هجوم آوردند و مردم کرمان نیز در این زمینه پیشتاز بود.

انتهای پیام/س

 

باید فرهنگ دفاعی کشور را در ذهن نسل های بعدی زنده نگه داریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار