مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان:

100 هزار خانواده در استان اصفهان تحت پوشش کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: در کمیته امداد 100 هزار خانواده تحت پوشش داریم که 4 هزار خانواده از این تعداد حداقل یک بیمار صعب‌العلاج در خانواده خود دارند و آرزویشان این است که در جلسات امام حسین(ع) شرکت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا شیران عصر امروز در جمع مسؤولان هیأت‌های مذهبی اصفهان اظهار کرد: خیریه‌های استان اصفهان غالباً زاییده هیأت‌های مذهبی است، در کمیته امداد 100 هزار خانواده تحت پوشش داریم که 4 هزار خانواده از این تعداد حداقل یک بیمار صعب‌العلاج در خانواده خود دارند و آرزویشان این است که در جلسات امام حسین(ع) شرکت کنند.

وی افزود: یک مدیریتی در هیأت‌ها شکل بگیرد تا بخشی از نذورات و غذاهای تهیه‌شده به سمت کمیته امداد سوق پیدا کند تا در اختیار این خانواده‌ها قرار بگیرد، فرمانده سابق نیروی انتظامی استان اصفهان پس از آن که مسؤولیتشان در اصفهان تمام شد تمام هدایایی که از اصفهان دریافت کرده بودند را به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد انفاق کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در پایان با بیان اینکه بسته‌های حمایتی کمیته امداد در سطح استان اصفهان 300 هزار تومان است، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده 100 درصد کمک‌های مردمی به نیازمندان داده می‌شود و فرماندهان نظامی استان هم حامی ایتام هستند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.