معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی؛

پیش بینی 700 میلیارد تومان برای آماده سازی تبریز در سال 2018

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت : بیش از 700 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرحهای تبریز 2018 تعریف شده است.

پیش بینی 700 میلیارد تومان برای آماده سازی تبریز در سال 2018به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محمد صادق پورمهدی معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی،در نشست ستاد اجرایی و برنامه‌ریزی تبریز 2018 افزود : ازجمله پیش بینی 700 میلیارد تومان برای آمادگی اجرای تبریز2018طرح های اولویت‌ دار برای هزینه کرد در این زمینه کف سازی و ساماندهی بازار تبریز، تکمیل سالن همایش‌ های بین‌المللی تبریز ، ایجاد و تکمیل موزه ها و ساماندهی مقبره الشعراست باید به اتمام برسد.


وی گفت : محور اصلی در بحث تبریز 2018 ، شهرداری تبریز است و وظایفی برای عهده این سازمان است که باید با همکاری سایر دستگاهها انجام دهد.


معاون عمرانی استاندار با تأکید بر مشارکت و پای‌ کار آوردن بخش خصوصی برای تحقق برنامه‌های تبریز 2018 گفت: تا به امروز در این خصوص اولین گزارش‌ ها به سازمان کنفرانس های اسلامی ارائه‌شده است.


پور مهدی در خصوص نشریه اطلاع‌رسانی مختص تبریز 2018هم گفت : نشریه تبریز 2018 باید بر اساس استانداردهای سازمان کنفرانس های اسلامی به زبان‌های مختلف ترجمه شود.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی هم در این نشست از ارسال نخستین گزارش جامع تبریز۲۰۱۸ در قالب گزارش تمام انگلیسی Tabriz Reporter به سازمان همکاری های اسلامی خبر داد.


مرتضی آبدار افزود : این گزارش با ساعت ها کار کارشناسی و بر طبق اصول و استاندارهای بین المللی تدوین شده است.


وی ادامه داد : ۶ گزارش دیگر در ادامه این گزارشها با عناوین " جاده ابریشم - گردشگری حلال - بوم گردی و طبیعت - تاریخ و تمدن - فرهنگ و هنر - تفریح و خرید " تدوین و ضمن ارسال به سازمان همکاری اسلامی و سفارتخانه های کشورها در اختیار گردشگران و عموم قرار خواهد گرفت.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خاطر نشان کرد: در این کتابچه برنامه ها و طرحهای تبریز ۲۰۱۸ ، ساختار و وظایف کمیته ها تدوین شده است و ۵ مسیر گردشگری و صنایع دستی در استان معرفی شده است.


وی افزود : درسال جاری خط تلفن به شماره ۲۰۱۸ با عنوان Help Tourist راه اندازی خواهد شد که به زبان انگلیسی در خدمت گردشگران خواهد بود.

 

انتهای پیام/خ

راه اندازیخط تلفن به شماره ۲۰۱۸ با عنوان Help Tourist درسال جاری  درتبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار