رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان:

ساخت ۲۹۲ طرح آموزشی توسط خیرین در لرستان

تاکنون ۲۹۲ طرح آموزشی تحویل آموزش و پرورش لرستان شده است که از این مجموع ۱۱ طرح در هفته دولت سال جاری به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رضوی، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان با بیان اینکه تاکنون ۱۹ جشنواره استانی خیرین مدرسه ساز لرستان برگزار شده است، افزود: تا پایان سال ۹۵ جمع تعهدات تحقق یافته خیرین لرستان ۲ هزار و ۹۴۱ میلیارد و ۲۹۰ میلیون و ۱۱۰ هزار ریال و تعهدات خیران در جشنواره نوزدهم ۱۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

به گفته وی در حال حاضر ۵۹ طرح در قالب ۱۶۸ کلاس درس و زیر بنای ۲۶ هزار و ۷۲۳ متر مربع در دست اجرا می‌باشد.

رضوی با بیان اینکه بنیاد برکت و علوی و قلم‌چی تاکنون اقدامات قابل توجهی در سطح این استان انجام داده اند، گفت: از مجموع طرح‌های در دست اجرای استان ۶ طرح با هشت کلاس درس و اعتبار ۶ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال با زیر بنای ۵۴۸ متر مربع توسط بنیاد علوی انجام می‌شود.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان بیان کرد: قرارگاه خاتم نیز ۲۰ طرح با ظرفیت ۳۱ کلاس درس در ۲ شهرستان نورآباد و کوهدشت احداث و تحویل آموزش و پرورش داده است.

به گفته وی بنیاد برکت به عنوان یکی از خیران حقوق فعال مدرسه سازی در لرستان ۳۱ طرح در قالب ۱۳۷ کلاس درس در استان تقبل کرده است و تاکنون از این مجموع ۲۰ طرح تحویل داده است.

رضوی بیان کرد: تعداد خیرین مدرسه ساز لرستان ۸۲۳ نفر بوده که از این تعداد ۱۲۳ نفر خانم، ۶۵۶ خیر آقا و ۴۴ خیر نیز حقوقی هستند.

انتهای پیام/ د


۲۹۲ طرح آموزشی توسط خیرین در لرستان ساخته شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.