دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در لرستان :

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در مصلی الغدیر شهرستان خرم‌آباد

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در لرستان گفت: همایش شیرخوارگان حسینی روز جمعه در مصلی الغدیر شهرستان خرم‌آباد برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ منصور احمدی در خصوص برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی، گفت: همایش شیرخوارگان حسینی در تمامی شهر‌های استان لرستان، همزمان با سراسر کشور برگزار می‌گردد.

وی افزود: همایش شیرخوارگان حسینی صبح اولین جمعه ماه محرم که مصادف با جمعه آینده بوده، برگزار خواهد شد.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در لرستان با بیان اینکه این حضرت سند مظلومیت قیام عاشورا بوده، بیان داشت: هدف از اجرای همایش شیرخوارگان حسینی نشان دادن این سند مظلومیت به دنیا و مانوس نمودن کودکان با فرهنگ حسینی خواهد بود.

احمدی گفت: همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان خرم‌آباد به دلیل همزمانی با برگزاری نماز جمعه و مکان مشترک این دو، عصر روز جمعه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بین المللی بودن همایش شیرخوارگان حسینی، یادآور شد: این همایش در ۳۰۰ کشور دنیا و بیش از سه هزار جلسه در سراسر کشور برگزار می‌گردد.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در لرستان از عدم توزیع لباس به شیرخوارگان در مراسم امسال خبر داد و گفت: به دلیل استقبال بالای مادران برای حضور شیرخوارگان خود در این همایش، امسال توزیع لباس را نخواهیم داشت.

احمدی در ادامه گفت: همایش شیرخوارگان در شهرستان خرم‌آباد با اجرای برنامه‌های مختلفی از جمله سخنرانی، پخش مداحی، مقاله خوانی، پخش کلیپ مذهبی و نهایتا قرائت میثاق نامه همراه خواهد بود.

انتهای پیام/ د

همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان خرم‌آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۰:۳۶ ۲۳ شهريور ۱۳۹۷
سلام..لطفا زمان برگزاری رو تو سایت درج کنید