کمک 10 میلیارد ریالی مردم استان کردستان به جشن عاطفه ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: در مرحله نخست برگزاری جشن عاطفه های امسال (23 و 24 شهریور)، 10 میلیارد ریال کمک مردم خیر و نوعدوست این استان به صورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد.  

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ محمد رسول شیخی زاده گفت: بیشترین کمک های جمع آوری شده در مرحله نخست جشن عاطفه ها مربوط به شهرستان سنندج با 2 میلیارد و 290 میلیون ریال، دیواندره با یک میلیارد و 790 میلیون ریال و کامیاران با یک میلیارد و 510 میلیون ریال است.
وی افزود: این میزان کمک جمع آوری شده در جشن عاطفه ها در میان هفت هزار دانش آموز نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در این استان در حال توزیع است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان با بیان اینکه میانگین کمک های مردمی به نیازمندان استان نسبت به میانگین کشوری رقم بالایی است، تاکید کرد: برای هدایت این کمک ها به سمت نیازمندان واقعی استان به همکاری و هم افزایی موسسات خیریه، دستگاه ها، صنوف و اقشار مختلف جامعه با هدف کمک به رفع محرومیت استان نیاز است.
شیخی زاده میزان کمک های جمع آوری شده در جشن عاطفه های سال گذشته را 13 میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: با اجرای مرحله دوم این جشن در یک هزار مدرسه استان که 19 مهر ماه برگزار می شود، میزان کمک ها بیشتر هم می شود.
مرحله نخست جشن عاطفه ها با شعار مهر در انتظار همدلی 23 و 24 شهریور همزمان با سراسر کشور در میادین و خیابان های اصلی شهرها و میعادگاه های نماز جمعه برگزار شد و مرحله دوم این جشن نیز 19 مهر ماه جاری در هزار مدرسه استان برگزار می شود.
هم اکنون بیش از 45 هزار خانوار کردستانی زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امام خمینی(ره) این استان هستند که هفت هزار نفر از این تعداد را دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت تشکیل می دهند.

منبع :ایرنا

مشارکت 10 میلیارد ریالی کردستانی ها در جشن عاطفه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.