رفیق دوست در مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد مقاومت و دفاع مقدس؛

آمریکایی‌ها از موشک‌های ما می‌ترسند/اگر سلیمانی به عراق نمی‌رفت وضعیت طور دیگری بود

فرمانده اسبق سپاه گفت: امروز به ابرقدرتی تبدیل شده ایم که آمریکا از موشکهای‌مان می‌ترسد.

آمریکایی‌ها از موشک‌های ما می‌ترسند/اگر سلیمانی به عراق نمی‌رفت وضعیت طور دیگری بودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محسن رفیق‌دوست فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم نکوداشت پیشکسوتان جهاد مقاومت و دفاع مقدس که در باغ موزه دفاع مقدس و با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد، گفت: سپاه پاسداران زیرنظر دولت موقت تشکیل شد اما خیلی زود زیر نظر شورای انقلاب به فعالیت خود ادامه داد.

وی ادامه داد: ما مأمور شدیم کاری کنیم تا دشمنان خدا از ما بترسند. امام خمینی(ره) با درایت خود ارتش را نگه داشت و ما امروز به همین ارتش افتخار می‌کنیم، ارتشی که با سپاه وحدت کامل دارد.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب با اشاره به روزهای آغاز جنگ تحمیلی اظهار داشت: وقتی سپاه تشکیل شد شهربانی مسجد سلیمان به دست ضد انقلاب افتاد اما بلافاصله عازم این شهر شدیم تا بتوانیم کمک رسانی کنیم، من همان روزها گفتم تا ابرقدرت‌ها و امپریالیسم جهانی وجود دارد ما از محاصره نظامی خارج شویم.

رفیق‌دوست ادامه داد: در دیداری که با امام خمینی(ره) داشتیم به ایشان گفتم اگر مغزهای دائم‌الاخمر غربی می‌توانند در زمینه صنایع نظامی کار کنند قطعا فرزندان مسلمان ما نیز می‌توانند همین کارها را انجام دهند.

وی با اشاره به قدرت امروز جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: کشوری که در روزهای ابتدایی جنگ هیچ چیز نداشت امروز به ابرقدرتی تبدیل شده که آمریکا از موشکهایمان می‌ترسد، فرزندان ما برای آمریکا و مزدورانش ترسناک شدند.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب خاطرنشان کرد: دولتمردان ما بدانند با خودکفایی نظامی قطعا در زمینه‌های دیگر نیز موفق خواهیم شد. من از قول ملت ایران به رهبری انقلاب قول می‌دهم اگر بنا باشد کسی به سرزمین امام زمان(عج) چشم‌داشتی داشته باشد ما جلوی آنها می‌ایستیم.

رفیق‌دوست ادامه داد: تمامی مشکلات غرب از ابتدای انقلاب تاکنون حکومت مترقی ولایت مطلقه فقیه است.

وی ضمن اشاره به دیدار با فرمانده حشدالشعبی عراق گفت: هادی‌العامری را در کربلا دیدم و گفت که اگر فرمانده جهان اسلام حضرت آیت الله خامنه‌ای، سردار سلیمانی را برای کمک به ملت عراق در مقابله با داعش نمی‌فرستادند حتی یک خشت هم از حرم امام حسین(ع) نمی‌ماند و ما امیدواریم ایشان پرچم ولایت را به امام زمان(عج) تحویل دهند.

انتهای پیام/

 

مراسم تجلیل از پیشکسوتان جنگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار