قره گزلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

رشد 9 درصدی پرداخت صدقه در 5 ماهه نخست امسال

مدير كميته امداد شهرستان شهريار گفت:پرداخت صدقه در پنج ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد افزایش داشته است.

رشد 9 درصدی پرداخت صدقه در 5 ماهه نخست امسالحسين قره گزلی مدير كميته امداد شهرستان شهريار در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: ميزان كمک های خيران این شهرستان در روز عيد قربان 50 ميليون و 987 هزار تومان برآورد شده که گوشت های اهدایی در بسته های يک تا دوكيلوگرمی با اولويت خانواده های ايتام، بيمار و سالمند میان دو هزار و 244 خانواده تحت حمايت توزيع شد.

 وی با اعلام اينكه طی پنج ماهه امسال يک ميليارد و 219 ميليون تومان صدقه در این شهرستان جمع آوری شده است، افزود:69 هزار و 970 خانوار در شهرستان شهريار، مشترک صندوق صدقات كوچک كميته امداد هستند كه این صدقات در سرفصل هایی از جمله درمان، تامین جهيزيه، وام كارگشايی، اشتغال، عمران و مسكن مددجويی، امور فرهنگی و آموزش هزينه شده است.

 قره گزلی با اشاره به اینکه صدقات جمع آوری شده در پنج ماهه امسال در شهرستان شهريار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: ضريب نفوذ صندوق های كوچک صدقات در شهرستان شهريار 33 درصد است، همچنین یک هزار و 823 صندوق متوسط و 21 هزار و 845 صندوق بزرگ در سطح معابر شهرستان وجود دارد.

مدير كميته امداد شهرستان شهريار در پایان خاطر نشان کرد: مردم نيكوكار این شهرستان می توانند برای دريافت و پرداخت  صندوق صدقه خانگی از طريق سامانه تلفن گويای 7355 و يا از طريق تلفن همراه خود با شماره گيری # 0211*8877* اقدام کنند‌.

 انتهای پیام/

کمک یک میلیاردی مردم شهریار به نیازمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار