کلانتری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

کاربرد دستگاه رادیولوژی پرتابل در راستای ثابت نگه‌داشتن بیمار

مدیر فروش فنی یک شرکت فناور گفت: دستگاه رادیولوژی پرتابل در راستای پیشگیری از خطرات جا به جا کردن بیماران خریداری شده است.

کاربرد دستگاه رادیولوژی پرتابل در راستای ثابت نگه‌داشتن بیمارمائده کلانتری مدیر فروش فنی یک شرکت فناور در حوزه تجهیزات پزشکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: برخی از تکنولوژی‌‌های حوزه رادیولوژی متاسفانه در کشور وجود ندارد و به همین خاطر ما از 25 سال پیش تا به امروز دستگاه‌های مختلف را در بخش تصویربرداری وارد کردیم و در ایران کار مونتاژ آن انجام می‌شود.

 وی عنوان کرد: شرکت تولیدکننده دستگاه‌های رادیولوژی و تصویربرداری بر اساس درجه بندی، شرکت اول در بین کشورهای پیشرفته دنیا بوده و به صورت مستقل تمامی قطعات دستگاه را تولید می‌کنند.

 کلانتری تاکید کرد: دستگاه تصویربرداری متحرک به دو صورت دستی و پرتابل قابلیت حمل در بخش‌های اورژانس، NICU و مراقبت‌های ویژه دارد و نیازی به جابه‌جایی بیماران در بیمارستان نیست.

 فعالیت 30 فارغ التحصیل دانشگاهی در شرکت دانش بنیان تجهیزات پزشکی

وی گفت: در شرکت ما بیش از 30 نفر از فارق‌التحصیلان دانشگاهی که اکثراً جوان بوده مشغول به فعالیت هستند و طرح‌های کاربردی خود را در قالب تجهیزات و لوازم پزشکی تبدیل به محصول می‌کنند.

 کلانتری ادامه داد:‌ در حال حاضر در بیمارستان‌ها تجهیزات پزشکی خوبی مستقر هستند و از این بابت کشورمان همگام با دنیا از لوازم پزشکی پیشرفته‌ای برخوردار است.

 وی یادآور شد: امیدواریم با ورود نخبگان جوان  در حوزه تولید دستگاه‌های رادیولوژی این تکنولوژی کاملا بومی شود.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار