رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج؛

در دوران دفاع مقدس از بیش از ۳۰ کشور اسیر داشتیم/ بیش از ۹۰ درصد شهدای مدافع حرم متاهل هستند

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج درهمایش تجلیل از دبیران یادواره‌های شهدای استان مرکزی گفت:در دوران دفاع مقدس از بیش از ۳۰ کشور اسیر داشتیم.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج؛به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سردار حق طلب رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس درهمایش تجلیل از دبیران یادواره‌های شهدای استان مرکزی گفت: در دوران دفاع مقدس ما در یک جنگ جهانی قرار گرفتیم و از بیش از ۳۰ کشور اسیر داشتیم و در جمهوری اسلامی اتفاقاتی در نظام مقدس رخ داد که در هیچ جنگی مشاهده نشده است و دو ابر قدرت شرق و غرب برای نخستین بار در کنار هم و روبه‌روی ما ایستادند.

سردار حق طلب افزود: دفاع مقدس از نادرترین مواردی است که تمام ملت ما با هر قومیتی در آن مشارکت داشته اند وهمچنین هیچ اقلیت مذهبی نیست که شهیدی را تقدیم نظام جمهوری اسلامی نکرده باشد.

وی با بیان اینکه صحنه امروز ما با دشمن صحنه نبرد فرهنگی است اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب بار اول فرمودند: تهاجم فرهنگی، ولی بی‌توجهی شد، بار دوم گفتند شبیخون فرهنگی و سپس فرمودند: ناتوی فرهنگی و در انتها کلمه آتش به اختیار در عرصه فرهنگ را به کار بردند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج با اشاره به اینکه ۲۰ هزار و ۳۰۰ یادواره شهدا در سال ۹۵ در کشور برگزار شد ادامه داد: تحقیقات و بررسی‌های انجام شده در سپاه و بسیج نشان می‌دهد امروز تاثیرگزارترین حرکت فرهنگی کشور را مجموعه‌های سپاه و بسیج و نیرو‌های غیرمسلح برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: آنچه ما را در دفاع مقدس پیروز کرد نیروی انسانی با ایمان و با اعتماد ما بود و آن چه امروز دشمنان از آن می‌ترسند همین ویژگی نیرو‌های انسانی هست این در حالی است که ما سلاح‌های پیشرفته قوی هم داریم.

سردار حق طلب افزود: بیش از ۹۰ درصد شهدای مدافع حرم ما متاهل هستند و حال خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و خانواده‌های شهدای مدافع حرم بسیار متفاوت است و به این صورت است که امروز جوان ما می‌داند که چه بلایی در دفاع از سوریه در مقابل داعش به سرش می‌آید، اما باز برای دفاع پیش قدم می‌شود.

انتهای پیام/ج

سخنرانی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج دراستان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.