نماینده مردم اهواز خبر داد؛

انتخاب رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در روزهای آتی

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی از انتخاب رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، همایون یوسفی، نماینده مردم اهواز، باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: 6 نفر برای تصدی سمت ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انتخاب شده اند که از این تعداد یک نفر رئیس دانشگاه خواهد شد.

وی اظهار کرد: این 6 نفر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مرحله مصاحبه هستند.

یوسفی اذعان داشت: هر 6 نفر که بومی استان هستند نیز مورد تایید ما بوده و تمامی آن ها دارای پیشینه درخشان علمی می باشند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به وضعیت حوزه بهداشت و سلامت استان تصریح کرد: ساخت بیمارستان و جذب نیرو می تواند به بهبود هر چه بیش تر وضعیت سلامت استان کمک کند.

این مقام مسئول گفت: چند بیمارستان در استان در دست ساخت می باشند که با تکمیل این پروژه ها می توان گامی اساسی در حوزه سلامت و بهداشت خوزستان برداشت.

دکتر اسماعیل ایدنی که 4 سال ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز را به عهده داشت هفته قبل از سمت خود استعفا داده که وزیر با استعفایش موافقت کرد.

دکتر خدادادی رئیس فعلی جمعیت هلال احمر خوزستان، دکتر مطلق از مدیران ستادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر خاتمی نیا، دکتر نظری، دکتر بوستانی، دکتر فقهی و دکتر رفیعی 6 گزینه مورد نظر برای تصدی ریاست دانشگاه جندی شاپور اهواز هستند.

انتهای پیام/گ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بزودی مشخص می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.