رئیس اوقاف و امورخیریه کشور:

ایستادگی در برابر دشمن، ادامه راه اهل بیت(ع) است

رئیس اوقاف و امور خیریه کشور گفت: ایستادگی در برابر دشمن، ادامه راه اهل بیت(ع) است و در قرآن نیز آیات و روایاتی آمده که شهدا نیز در این راه قدم گذاشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،حجت‌الاسلام علی محمدی امشب در نشست با مسئولان شهرستان خمینی‌شهر و برخی کارشناسان اداره اوقاف استان اصفهان با اشاره به اینکه برای دستیابی به عزت و قدرت شروطی وجود دارد، اظهار داشت: زمانی بود که آمریکا شاه و سردمداران ایران را به حساب نمی‌آورد و برای خود در این کشور قلدری می‌کرد، مردم و مسئولانش را تحقیر می‌کرد اما زمانی هم فرارسید که ملت و کشور به جایی برسد و رهبر این نظام تودهنی بی نظیری به آمریکا زد.

وی با اشاره به جمله معروف «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، افزود: برای دستیابی به عزت و قدرت شرطی وجود دارد و آن راهی که امام راحل برای ما مشخص کرده که در ادامه راه اهل بیت(ع) است باید ایمان، اعتقاد و باور داشته باشیم و در آن مسیر حرکت کنیم.

رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور با بیان اینکه در مقاطع مختلف اسلام 2 نکته سبب شکست مسلمانان شده است، بیان کرد: فراموشی مقصد و هدف سبب منحرف شدن، همچنین خسته شدن در این مسیر منجر به شکست مسلمانان در دوران مختلف شده است.

وی با اشاره به وصیت نامه امام راحل، تصریح کرد: ملت ایران وفادارتر از زمان عهد رسول الله(ص) و امیرالمومنین(ع) هستند، اگر این راه را حفظ کنیم در آینده هم موفق و سرافراز هستیم و اگر راه را گم کنیم عواقب بدی خواهیم داشت که در طول تاریخ هر ملت و قومی در مقابل دشمن ایستاده نسل بعدی آن را تحسین کرده و هرکسی تسلیم شده نسل بعد آن را ملامت کرده است.

محمدی با بیان اینکه امام راحل در وصیت‌نامه خود مقصد را قرآن برشمرد، اظهار داشت: راهی هم که این کشور طی کرده و شهدا نیز در وصیت‌نامه خود گفته‌اند برای اسلام و قرآن و اهل بیت(ع) بوده و خانواده‌ها نیز راضی شده‌اند که عزیزترین فرد خانواده در این مسیر جان دهد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام محرم گفت: امام حسین (ع) قیام کرد و هزینه بزرگی هم برای آن داد اما تحول بزرگی در تاریخ بشر ایجاد کرد که اگر ما هم بخواهیم با عزت و شرف زندگی کنیم و خدا یاریمان دهد.

انتهای پیام/پ

 

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در خمینی شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.