مکه تا دو روز دیگر از حجاج ایرانی خالی می‌شود

با خارج شدن ۳۹ کاروان دیگر از مکه مکرمه شمار حجاج ایرانی در جوار بیت الله الحرام، تا پایان امشب به ۲۸۰۱ نفر می‌رسد.

مکه تا دو روز دیگر از حجاج ایرانی خالی می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، مدیرعملیات حج اعلام کرد: درادامه عملیات انتقال حجاج ایرانی ۲۲ کاروان به ظرفیت ۲۹۲۷ نفر ازمکه مکرمه به مدینه منوره و ۱۷ کاروان مدینه قبل به ظرفیت ۲۷۰۳ نفرازطریق فرودگاه جده تا پایان امروز چهارشنبه (۲۹ شهریورماه) به میهن اسلامی منتقل می‌شوند.

بگفته نصرا... فرهمند، شمار حجاج ایرانی در مکه مکرمه امشب به ۲۸۰۱ نفر می‌رسد که این تعداد نیز در دو روز آینده ازطریق فرودگاه جده به کشور بازخواهند گشت.

وی درمورد تعداد زائرینی که تاکنون ازمکه به مقصد ایران بازگشتند، افزود: تا پایان امشب ۳۰۸۹۱ زائر در قالب ۲۰۵ کاروان با ۱۰۸ پرواز از طریق فرودگاه جده به کشورمان منتقل می‌شوند.

وی اضافه کرد: از ۱۵ الی ۱۹ شهریورماه نیز ۹۵۷۱ زائر در قالب ۶۸ کاروان از مکه به فرودگاه جده منتقل شده و با ۳۸ پرواز به ایران بازگشتند.

مدیرعملیات حج درپایان گفت: تعداد زائرانی که تا پایان امشب ازعربستان خارج می‌شوند به ۶۶۹۸۶ زائر می‌رسد.

گفتنی است امسال ۸۶ هزار و ۳۰۰ زائراز جمهوری اسلامی ایران برای انجام مناسک حج تمتع عازم سرزمین وحی شدند و طبق برنامه ریزی قبلی قرار است انتقال زائران ایرانی به کشورمان سوم مهرماه پایان یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار