عباسی:مقابل گسترش فرصت اشتباه نداریم/سیاست باشگاه حفظ رتبه تک رقمی است

مدیر عامل باشگاه سیاه جامگان گفت:با توجه به نتایج اخیر سیاه جامگان مقابل گسترش فولاد محکوم به پیروزی هستیم زیرا دیگر فرصت اشتباه نداریم.

علی عباسی در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره برگزاری دیدار سیاه جامگان و گسترش فولاد در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به نتایج اخیر سیاه جامگان مقابل گسترش فولاد محکوم به پیروزی هستیم زیرا دیگر فرصت اشتباه نداریم. در بازی با نفت و تراکتورسازی اشتباهات زیادی داشتیم. بازیکنانمان برای عبور از سد حریف تبریزی هم قسم شده اند و امیدواریم این تیم خوب که با وجود توانایی فنی به دلیل برخی دلایل در کسب نتایج خوب ناموفق بوده و در قعر جدول قرار گرفته است را شکست دهیم.

او ادامه داد: نباید به جایگاه گسترش و احتمال برکناری لوکا بوناچیچ توجه کرد. طبق سیاست گذاری کادرفنی و توانایی بازیکنانمان امید زیادی به برتری در بازی فردا(پنج شنبه) داریم و قصد داریم به رتبه های بالاتر از هشتم جدول دست پیدا کنیم.

عباسی افزود: در هر 2 بازی قبلی به دلیل بدشانسی در دقایق پایانی گل خوردیم و سه امتیاز را از دست دادیم. امیدوارم این امر در دیدار با گسترش فولاد تکرار نشود و با پیروزی از زمین خارج شویم.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان درباره جوان گرایی این تیم در لیگ هفدهم اظهار کرد: در کنار جوانان با انگیزه سیاه جامگان سایر بازیکنان هم عملکرد خوبی داشتند و همین عامل سبب شده است هماهنگی تیمی ما بیشتر به چشم بیاید. بدون شک در آینده از بازیکنان جوان سیاه جامگان بیشتر می شنوید.

او درمورد قرار گرفتن سیاه جامگان در رتبه ای بالاتر از تراکتورسازی، استقلال تهران، سپاهان و نفت طلائیه گفت: از ابتدای فصل دنبال کسب رتبه تک رقمی بودیم و اکنون هم در جایگاه هشتم قرار گرفته ایم. در حال حاضر هم قصد حفظ  و ارتقای جایگاهمان تا پایان فصل را داریم.

عباسی درباره افتتاح ورزشگاه امام رضا(ع) بیان کرد: مراسم افتتاح این ورزشگاه تازه تاسیس به بهترین شکل برگزار شد. ورزشگاه امام رضا(ع) جزء مفاخر ورزش ایران محسوب می شود و امیدواریم در دیدار سیاه جامگان مقابل پیکان مردم با حضور در این مجموعه از فوتبال لذت ببرند. طبق دستور آستان قدس رضوی این  بازی رایگان است اما باید برای تعیین مبلغ بلیت و هزینه اجاره ورزشگاه امام رضا(ع) به تفاهم برسیم. البته از سازمان لیگ درخواست کرده ایم بازی با پیکان را 2 روز به تعویق اندازد و منتظر جواب هستیم.

انتهای پیام/

اظهارات مدیر عامل باشگاه سیاه جامگان درباره وضعیت این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار