در سال جاری؛

هدف گذاری ایجاد 136 هزار فرصت شغلی در شهرک های صنعتی کشور

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از هدف گذاری ایجاد 136 هزار فرصت شغلی در شهرک های صنعتی کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی یزدانی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور بیان کرد: امسال با برنامه ریزی انجام شده 136 هزار فرصت شغلی مستقیم در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور ایجاد می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به تلاش و برنامه ریزی صورت گرفته برای فعال شدن طرح های نیمه تمام و طرح هایی که قرار است در نواحی و شهرک های صنعتی کشور راه اندازی شوند، امسال شاهد جهش خوبی در حوزه اشتغال و تولید در این نواحی خواهیم بود.

یزدانی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر 794 شهرک و ناحیه صنعتی در کشور وجود دارد که دولت در راستای پویایی این شهرک ها و نواحی صنعتی تلاش می کند اذعان کرد: با توجه به سیاست اقتصاد مقاومتی برای تکمیل و کیفی سازی زیرساخت های شهرک های صنعتی کشور برنامه ریزی خوبی انجام شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارتبیان داشت: با توجه به محدودیت منابع آب و استفاده از پساب فاضلاب های صنعتی استفاده مجدد این آب برای برخی از مصارف در شهرک ها انجام خواهد شد.

مدیرعامل صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور توسعه خوشه های صنعتی و بهم رسانی بنگاه های کوچک و بزرگ در قالب پیمانکاری های فرعی را از دیگر ماموریت های امسال این سازمان عنوان کرد.

علی یزدانی و هیات همراه صبح امروز در بازدید 3 ساعته، وضعیت شهرک های صنعتی اندیمشک را بررسی نمود.

وی همچنین در نشست با صنعتگران اندیمشک مشکلات آن ها را بررسی و خواستار تلاش بیش تر برای ایجاد تحول در شهرک های صنعتی اندیمشک شد.

انتهای پیام/گ

ایجاد بیش از 130 هزار فرصت شغلی در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.