فریب آگهی‌های جعلی‌ زیارت عتبات عالیات را نخورید

پلیس آگاهی قزوین هشدار داد : درباره آگهی‌ها و پیامک‌هایی که به نظر جذاب و خارج از قوانین سازمان حج و زیارت است هوشیار باشید.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ به گفته پلیس آگاهی قزوین ، مجرمان با طراحی سایت‌های شبیه سایت‌های اصلی که درگاه‌های بانکی جعلی دارد اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی کاربران می‌کنند.

پلیس آگاهی به مردم توصیه کرد : کاربران در هنگام خرید حتما به سایت اصلی وارد شوند و برای این کار به جای جستجو در موتورهای جستجو مثل گوگل یا یاهو بهتر است خود آدرس سایت را در آدرس بار صفحه اینترنتی وارد واز سایت‌هایی خرید کنند که نماد اعتماد الکترونیک دارد.

همچنین توصیه شده است تا زائران عتبات و عالیات برای ثبت نام به دفاتر مجاز و مورد تایید سازمان حج و زیارت مراجعه کنند و مدارک هویتی از قبیل گذرنامه‌ را به افراد غیر مسئول واگذار و یا اسکن آن‌را به سایت‌های فاقد نکات امنیتی و نا امن ارسال نکنند .

شهروندان می‌توانند برای اطلاع از لیست دفاتر مجاز به سایت رسمی سازمان حج و زیارت رجوع کنند .

پلیس آگاهی قزوین از مردم خواست تا در صورت مواجه و یا مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسCyberpolice.ir بخش فوریت های پلیسی با پلیس در میان بگذارند .

انتهای پیام/

 

هشدار به زائران عتبات عالیات درباره سایت های جعلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.