در آخرین هفته تابستان؛

محدودیت ترافیکی در جاده های خوزستان اعمال می شود

رئیس پلیس راه خوزستان از اعمال محدودیت ترافیکی در هفته آخر تابستان در جاده های استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به روزهای پایانی مسافرت و بازگشت برخی از شهروندان در ایام آخر هفته بیان داشت: در همین راستا نیروهای امدادی و خدماتی راهداری، اورژانس و هلال احمر در کنار پلیس وارد کار شده‌اند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در روزهای آخر شهریور حجم بازگشت از سفرها افزایش یابد تصریح کرد: بیش ترین حجم ترافیک در 2 محور اصلی خوزستان یعنی محور ایذه به دهدز و شهرکرد و محور اهواز به اندیمشک است که محور ایذه به دهدز به دلیل دو طرفه بودن و عرض کم موجب مشکلات بیش تری می‌شود و ترافیک در آن سنگین‌تر است.

دولتشاهی اظهار داشت: از ظهر پنج‌شنبه (30 شهریورماه) تا ساعت 12 جمعه شب(31 شهریورماه) از تردد هرگونه کامیون و تریلر در محور ایذه تا لردگان جلوگیری می‌شود، در این مدت سعی می‌کنیم مسیرهای جایگزین تعیین شود.

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به واژگونی یک دستگاه تریلر در هفته گذشته در محور ایذه اذعان کرد: به دلیل این حادثه واژگونی در هفته گذشته محور ایذه به مدت 5 ساعت مسدود شده بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه محورهای ورودی و خروجی در استان خوزستان برای کنترل بیش تر به دوربین‌های سیار لیزردار تجهیز شده است، گفت: در حال حاضر در محور ایذه به دهدز 6 دوربین فعال مستقر است، ولی در حال تجهیز دوربین‌های دیگر هستیم که به دلیل اینکه منطقه کوهستانی و کم‌عرض است دچار مشکلاتی است، ولی در صورت لزوم برای جلوگیری از حوادث 8 دوربین لیزردار دستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سرهنگ رضا دولتشاهی افزود: براساس نتایج تردد شمارهای اداره‌کل راهداری در محورهای خوزستان نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش ترافیک جاده‌ای داشته‌ایم.

وی بیان کرد: بیش ترین آمار تصادفات به واژگونی خودرو مربوط می‌شود که یکی از دلایل اصلی آن عدم توجه به جلو، سرعت‌های غیرمجاز، خستگی و خواب‌آلودگی است.

دولتشاهی اظهار کرد: از شهروندان خواهشمندیم که بازگشت از مسافرت‌ها رابه روزهای آخر هفته موکول نکنند تا شاهد ترافیک پرحجم و سنگین در حوزه‌های ورودی استان نباشیم.

انتهای پیام/گ

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های خوزستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.