علامتی در تجمع دانش آموزان انجمن اسلامی در محکومیت مسلمان میانمار؛

سکوت مجامع بین المللی در مقابل کشتار وقیحانه مسلمانان/ حمایت همه جانبه دولت‌های غربی و شرقی از نسل کشی در میانمار

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: متاسفانه اکنون مجامع بین المللی در مقابل کشتار مسلمانان میانماری سکوت اختیار کرده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  امروز جمعی از اعضای انجمن‌های اسلامی مدارس شهر تهران در محکومیت کشتار وقیحانه مردم مظلوم میانمار به ویژه کودکان، نوجوانان و زنان این سرزمین در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در شهر تهران تجمع کردند.

سکوت مجامع بین المللی در مقابل کشتار وقیحانه مسلمانان/ حمایت همه جانبه دولت‌های غربی و شرقی از عاملان کشتار مسلمانان میانماری

حامد علامتی دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان درباره هدف از این تجمع، اظهار کرد: ملت ایران قصد دارد این جنایت را محکوم کند، همچنین می‌خواهد به دنیا اعلام کند که مردم ایران در کنار همه ملت‌های مظلوم و ستم دیده سراسر دنیا هستند و آنها را تنها نمی‌گذارد متاسفانه اکنون مجامع بین المللی در برابر این جنایت های هولناک سکوت کرده‌اند. سازمان ملل هم پشت پرده و به طور مخفیانه از کشتار مسلمانان میانماری حمایت می‌کند.

دبیرکل اتحادیه گفت: کشتار، سرکوب و کوچ اجباری هزار تن از مسلمانان روهینگیا و مشاهده این تصاویر هولناک ، روح هر انسان آزاده ای را به درد می آورد و تاسف بار تر، سکوت مدعیان حقوق بشر است که با بی تفاوتی از کنار این حوادث وحشتناک می گذرند و در مقابل این کشتار و آوارگی هیچ عکس العملی نشان نمی دهند.

وی گفت: توطئه کشتار مسلمانان ،این بار در میانمار نشان می دهد که اسلام ستیزی و سناریوی فشار بر مسلمانان و آواره سازی پیروان دین اسلام با جدیت از سوی افراط گرایان غربی و شرقی دنبال می شود و در سکوت نهاد های مدعی حمایت از حقوق بشر، این توطئه جهانی با شدت و وقاحت بیشتری دنبال می شود.

علامتی بیان کرد: سرپوش گذاشتن غرب و نهاد های به اصطلاح حقوق بشری بر روی این فاجعه و چشم بستن بر نسل کشی بیرحمانه مسلمانان نشان می دهد که این نهاد ها به جای آنکه جلوی این کشتار های وقیحانه را بگیرند ،به عنوان ابزاری در دست نظام سلطه و قدرت های زیاده خواه غربی ،علیه کشورهای مستقلی همچون جمهوری اسلامی ایران توطئه کرده و بیانیه مداخله جویانه صادر می کنند.

وی گفت: در یمن هزاران کودک بی گناه ،قربانی تجاوز نظامی عربستان سعودی شده و هزاران تن از مردم ،گرفتار بیماری وبا شده اند، در سوریه ،عراق و در افغانستان و پیش از این در بوسنی ،توطئه نسل کشی مسلمانان با چراغ سبز قدرت های اهریمنی جهان و حمایت پیدا و پنهان نظام سلطه رو خونخواران و دیکتاتوری های سفاک تاریخ را سفید کرده است اما نکته متفاوت و قابل توجه درباره کشتار بیرحمانه مسلمانان میانمار این است که این جنایت ها در کشوری رخ می دهد که در راس نظام سیاسی آن شخصی قرار گرفته است که جایزه صلح نوبل دریافت کرده است !

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: اگر اعطا کنندگان این جوایز به راستی قائل به توسعه صلح جهانی هستند باید با پذیرش اشتباهات و جنایت های دولت میانمار و محکوم کردن سکوت وقیحانه در برابر کشتارمظلومانه مسلمانان در این کشور ،جایزه صلح نوبل را از عامل اصلی حمایت از این جنایت ها پس بگیرند. آنها که با اغراض سیاسی جوایز صلح نوبل را اعطا می کنند و در واقع طراح اصلی این جنایت ها،همان طراحان جایزه صلح نوبل هستند تا در پس اینگونه اقدامات نمایشی و تزئینی برنامه اسلام هراسی و جریان نسل کشی مسلمانان را توجیه کنند.

سکوت مجامع بین المللی در مقابل کشتار وقیحانه مسلمانان/ حمایت همه جانبه دولت‌های غربی و شرقی از عاملان کشتار مسلمانان میانماری

وی گفت: در حال حاضر یکی از وظایف مهم دولت جمهوری اسلامی در حوزه سیاست خارجی، اقدام بین المللی و فشار دیپلماتیک علیه مدعیان آمریکایی و اروپایی حقوق بشر و تلاش برای تجمع آراء و اراده جهانی خصوصا کشورهای مسلمان برای برخورد با دولت میانمار و حمایت از مسلمانان مظلوم آن کشور است، سران کشور های اسلامی با چشم بستن بر روی کشتار مسلمانان میانمار نشان داده اند که مسئله آنها نه شیعه است نه سنی ،بلکه انفعال در برابر خواست اربابان غربی است. 

علامتی تصریح کرد: از سوی دیگر باید یاد آور شد که قوه قضائیه نیز مسئول پیگیری حقوقی و تعقیب قضائی دولت و ارتش میانمار در مجامع حقوقی جهانی است و انتظار می رود حداکثر تلاش حقوقی خود را برای جلوگیری از این نسل کشی ظالمانه به کار گیرد.

وی گفت: ملت بزرگ و انقلابی ایران به عنوان ملتی پیشرو در دفاع از حقوق مسلمانان و مظلومان ،باید بار دیگر رسالت انقلابی خود در دفاع از ملت های بیگناه را ایفا کرده و چون همیشه نشان داده که انقلاب اسلامی فراتر از قومیت ،نژاد و مذهب ،مخالف کشتار انسان های بیگناه در هر نقطه از جهان است .

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: ما بر این باوریم که وعده الهی در قدریابی مستضعفان در جهان بی شک محقق خواهد شد و روسیاهی جنایت علیه مستضعفان در میانمار، یمن ،فلسطین ،سوریه ،عراق ،افغانستان و سایر نقاط بر چهره آن ها باقی خواهد ماند که با همه ادعاهایی که در دفاع از صلح و حقوق بشر دارند از هیچ کوششی برای جنگ افروزی و کشتار بیگناهان دریغ نمی کنند .

سکوت مجامع بین المللی در مقابل کشتار وقیحانه مسلمانان/ حمایت همه جانبه دولت‌های غربی و شرقی از عاملان کشتار مسلمانان میانماری

علامتی یادآور شد: دانش آموزان در این تجمع از سران کشورهای اسلامی تقاضا می‌کنند از طریق کنفرانس سران کشورهای اسلامی هر چه سریع تر به کشتار دسته جمعی مسلمانان میانماری رسیدگی کنند، همچنین دانش آموزان از قوه قضائیه می‌خواهند که وارد بخش بین المللی شوند و این اقدام وقیحانه را محکومیت قضائی کند.

گفتنی است در این تجمع دانش آموزان انجمن اسلامی بیانیه ای صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است؛

اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان در بیانیه‌ای که از سوی دبیر کل این اتحادیه قرائت شد خواستار توقف نسل کشی مردم میانمار شد.

در این بیانیه آمده است: کشتار، سرکوب و کوچ اجباری هزاران تن از مسلمانان روهینگیا و مشاهده تصاویر این حوادث هولناک، روح هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

در ادامه این بیانیه آورده شده است: تاسف بارتر این است که مدعیان حقوق بشر سکوت می‌کنند و با بی تفاوتی از کنار این حادثه وحشتناک می‌گذرند، در مقابل این کشتار و آوارگی هیچ عکس العملی نشان نمی‌دهند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: توطئه کشتار مسلمانان این بار در میانمار نشان می‌دهد که اسلام ستیزی و سناریوی فشار بر مسلمانان و آواره سازی پیروان دین مبین اسلام با جدیت از سوی افراط گرایان غربی و شرقی دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتار ، مسلمانان ، اتحادیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار