شهریان: ورزش بانوان در عرصه قهرمانی رشد مطلوبی داشته است

نایب رئیس اول کمیته ملی المپیک گفت: ورزش بانوان رشد بسیاری مطلوبی داشته است و حضور آنها در چنین رقابت هایی باعث دلگرمی دیگر بانوان کشور برای ورود به عرصه ورزش قهرمانی و همگانی می شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رباب شهریان نایب رئیس اول کمیته ملی المپیک که به سالن موی تای آمده بود تا مسابقات بانوان کشورمان را نظاره کند به خبرنگار اعزامی به بازی های داخل سالن آسیا گفت: برای حضور در نشست کمیسیون ورزش زنان آسیا و به عنوان عضوی از این کمیسیون به ترکمنستان آمده ام و با حضور در سالن هایی که ورزشکاران زن کشور عزیزمان مسابقه دارند ضمن دیدن رقابت ها برایشان آرزوی موفقیت کنم.

او ادامه داد:شکی نیست در سال های اخیر ورزش بانوان رشد بسیاری مطلوبی داشته است و حضور آنها در چنین رقابت هایی باعث دلگرمی دیگر بانوان شایسته کشورمان برای ورود به عرصه ورزش قهرمانی و همگانی می شود.

شهریان عنوان کرد: با حضور در چند سالن از مسابقات بانوان کشورمان دیدن کردم و به جرات باید بگویم ورزش بانوان ایران در عرصه قهرمانی رشد محسوسی داشته است و در آینده نزدیک پا به پای مردان در رقابت های بین المللی آن هم با حفظ حجاب ارزشمند اسلامی برای میهن عزیزمان افتخار آفرینی خواهند کرد.

شهریان در پایان خاطر نشان کرد:برای تمام تیم های اعزامی به ترکمنستان آرزوی موفقیت می کنم و انتظار داریم بانوان کشورمان این بار بیشتر از ادوار گذشته بر روی سکو بروند.

انتهای پیام/

شهریان در مسابقات بازی های داخل سالن آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار